نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

تامین آب آشامیدنی مردم همدان نیازمند منابع پایدار است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: بحران آب حل شده، اما مشکل تامین آب پایدار ، هنوز به قوت خود باقی است بنابراین لازم است باتوجه به مصوبه سفر رهبری این مشکل حل شود.

احمد حسن فلاحی با اشاره به اینکه طرح کنار گذر غربی برای سه استان غربی کشور است، بیان کرد: متاسفانه این طرح تعطیل شده بود، اما تلاش کردیم تا راه افتاد و ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای آن در نظر گرفته شده است.

او به استفاده از نیرو‌های داخلی و جوان کشور در ارگان‌ها و مسئولیت‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: جهش تولید دانش بنیان برای جذب همین جوانان است و واحد‌های تولیدی نیز پشتیبانی کنند تا علم این جوانان روی کار بیاید و تولیدات به روز شود و بازار بهتری ایجاد گردد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه اعتلای انقلاب اسلامی مقاومت است، گفت: تمام موفقیت‌های حاصل شده برای دولت سیزدهم چه در مباحث اقتصادی چه روابط بین الملل همگی به دلیل همین روحیه مقاومت است.

فلاحی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند دل مردم را خالی کنند، تاکید کرد: دولت دستاورد‌های مهمی داشته و انتظار داریم که در بحث گرانی‌ها نیز ورود کند و این مشکل را حل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: اگرچه در بخش دولتی جایی برای ایجاد اشتغال وجود ندارد اما در بخش خصوصی باید آن‌ها را ساماندهی و جذب کنیم.

حجت الاسلام فلاحی گفت:  هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که تعدادی از آن‌ها را ستاد فرمان امام(ره) و بخشی را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همدان می‌سازد.

او تاکید کرد: در کشور به منظور حل مشکل مسکن قرار است یک میلیون واحد مسکونی نیز از سوی شرکت خارجی دیگری قرار است ساخته شود که تمام این دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد با تهاتر نفت صورت می‌گیرد.

برچسب ها: منابع آب ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.