بیمه بیکاری به همه کارگران کارخانه آتش‌گرفته الکترواستیل تعلق می‌گیرد

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: همه کارگران کارخانه سوخته "الکترواستیل" در حوالی مشهد تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می گیرند و با راه اندازی دوباره این کارخانه به محل کار خود باز می گردند.

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در آتش سوزی که ۱۵ فروردین امسال در کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی الکترواستیل رخ داد، ۲ سالن خط تولید لوازم خانگی و انبار محصول خانگی به طول کامل دچار آتش سوزی شد که ۱۰۰ درصد از بین رفتند، بخشی از ساختمان الکتروپشتیبان این کارخانه نیز دچار آتش سوزی شد.

او با بیان اینکه هنوز علت دقیق آتش سوزی کارخانه الکترواستیل از سوی سازمان آتش نشانی اعلام نشده است، افزود: مجموعه الکترواستیل تحت پوشش بیمه بوده و ۸۵۳ کارگر داشته است که طی بررسی های بعد از حادثه مقرر شد، همه این کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می گیرند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در ارتباط با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن کارگران این شرکت، یک تفاهم نامه سه جانبه بین این اداره کل، اداره کل تامین اجتماعی و مدیر عامل شرکت الکترواستیل به امضا رسید که استانداری نیز به عنوان ناظر بر این موضوع نظارت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.