دبیر فدراسیون بدمینتون:

مجوز حضور ورزشکاران ما در هانگژو هنوز صادر نشده است

فرشاد نصرتی گفت: هنوز معلوم نیست که آیا مجوز حضور بدمینتون بازان در مسابقات هانگژو صادر می شود یا نه!

فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون درباره شرایط این رشته ورزشی و اینکه چه تعداد سهمیه به این فدراسیون برای حضور در بازی‌های آسیایی تعلق گرفته است، اظهار کرد: در این مدت جلسات کارشناسی زیادی با مسئولان کمیته ملی المپیک داشته‌ایم هر چند هنوز معلوم نیست که آیا مجوز حضور ورزشکاران ما در این رویداد داده شود یا خیر، اما خود ما درخواست ۲ نفر در بخش پسران و ۲ نفر هم در بخش دختران به مسئولان داده‌ایم تا اجازه حضورشان در هانگژو صادر شود.

او افزود: البته هدف مهم ما کسب سهمیه المپیک پاریس است. طبق تقویم فدراسیون جهانی مسابقات انتخابی المپیک از تاریخ اول می (۱۱ اردیبهشت سال جاری) آغاز و تا ماه می‌سال آینده هم ادامه دارد. ورزشکاران ما باید در ۱۰ مسابقه بروند و پس از جمع‌آوری امتیازات مشخص خواهد شد که آیا شانس رسیدن به کسب سهمیه المپیک را دارند یا خیر. به همین دلیل هم است می‌خواهیم ورزشکاران خودمان را به هانگژو بفرستیم تا در راه رسیدن به کسب سهمیه المپیک در آنجا بتوانند امتیازات خوبی به دست بیاورند.

دبیر فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه نخستین مسابقه این فدراسیون در سال جدید حضور در قهرمانی آسیا است، اظهار کرد: خود ورزشکاران به ما درخواست می‌دهند که در چه مسابقاتی می‌خواهند شرکت کنند. در ابتدای اردیبهشت ماه بدمینتون‌بازان ما باید به رقابت‌های قهرمانی آسیا در دُبی امارات بروند. در بخش پسران سالار بیات و در بخش دختران هم کیانا هاشمی و رومینا تاجیک نفرات اعزامی ما را تشکیل می‌دهند. همراه با این نفرات کادرفنی نمی‌رود، زیرا این ۳ نفر از طرف خود آسیا دعوت شده‌اند و نیازی نیست تا کادرفنی کنار آن‌ها باشد. البته تنها رئیس فدراسیون برای حضور در اجلاس سالانه کنفدراسیون بدمینتون آسیا به این کشور خواهد رفت.

نصرتی با اشاره به اینکه مانند سایر فدراسیون‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند، عنوان کرد: شکی نیست همه فدراسیون‌ها با مشکلات مالی دست به گریبان هستند، اما باز با این وجود مدیریت می‌کنیم تا در روند کار‌ها با مشکلی مواجه نشویم. خداراشکر تا امروز با مدیریت خوب توانسته‌ایم کار‌ها را با بودجه کمی که به ما تعلق می‌گیرد پیش ببریم. البته هر بودجه‌ای به ورزش تزریق شود کم است، زیرا ورزش از گستردگی زیادی برخوردار است و ما هم در این میان مطابق با برنامه‌ها و رویداد‌هایی که داریم هزینه می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار