هنرمندان پرچم‌داران اخلاق‌مداری در بخش‌های مختلف هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنرمندان پرچم‌داران اخلاق‌مداری در بخش‌های مختلف و پیشگیری از ترویج بداخلاقی هستند.

غلامعلی حیدری در جمع تعدادی از هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی تاکید کرد: هنرمندان انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین پیشتاز باشند.

وی با اشاره به انجام اقدامات توسعه‌ای در کشور و چهارمحال و بختیاری همزمان با فعالیت دولت سیزدهم افزود: در این مدت فعالیت‌های قابل‌توجهی برای دستیابی به شاخص‌های توسعه در استان انجام شده است.

حیدری تصریح کرد: هنرمندان حوزه‌های مختلف برای دستیابی به توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کمک کنند. وی اخلاص و کار برای خدا، تعهد عملی، تخصص و کارآمدی را از شاخص‌های هنر انقلابی دانست و یادآور شد: در این راستا توجه به توسعه، پیشرفت، تولید و آثار نوآورانه ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دشمن با تمام ابزار برای یاس و نااُمیدی بین مردم به میدان آمده است و حضور حداکثری در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی گفت: هنرمندان انقلابی به اهداف مورد نظر بیانیه کانون دوم انقلاب اسلامی توجه جدی داشته باشند و در این راستا فرهنگ‌سازی کنند.

حیدری تاکید کرد: شهید آوینی با روحیه انقلابی خود، عمق نیاز فکری هنر انقلاب اسلامی را فهمید و با تمام وجود حس کرد و در این راستا هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکرد.

وی افزود: هنرمندان انقلاب اسلامی و چهره‌های انقلابی، دغدغه‌مند و جوان برای هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف تلاش و از توجه به حاشیه‌های خودداری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت سیزدهم به حوزه‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف توجه جدی شده است.

وی پیگیری مستمر برای انجام فعالیت‌های انقلابی و هنری و برگزاری نشست‌های تخصصی در این حوزه را ضروری دانست و یادآور شد: برای دستیابی به اهداف هنر انقلاب اسلامی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شود.

حیدری اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و افزایش بوم‌گردی‌ها می‌تواند به تحقق اهداف توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار