در طرح نوروزی؛

اورژانس بر بالین بیش از هزار مصدوم تصادفی حاضر شد

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی از خدمت رسانی اورژانس به هزار و ۱۹۰ مصدوم در تصادفات نوروز خبر داد.

عباسی معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی گفت: در طرح نوروزی اورژانس که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین امسال اجرا شد، ۱۷ هزار و ۷۲۹ تماس با اورژانس استان برقرار شد که به ۹ هزار و ۹۷ مأموریت انجامید.

او افزود: از این مأموریت ها، هزار و ۱۶ مأموریت مربوط به تصادفات بوده که طی آن‌ها به هزار و ۱۹۰ مصدوم خدمات ارائه شده است.

عباسی با اشاره به اینکه ۳ اتوبوس آمبولانس در شهرستان‌های طبس، فردوس و نهبندان فعال بوده اند، بیان کرد: طی مأموریت‌های این اتوبوس‌ها به ۶۷ نفر خدمت رسانی شده است.


بیشتر بخوانید


معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی از انجام ۹ پرواز به وسیله ۲ بالگرد اورژانس هوایی بیرجند و طبس خبر داد و تصریح کرد: در این پرواز‌ها ۱۰ مصدوم تصادفی به بیمارستان‌ها اعزام شده اند.

او عنوان کرد: مدت زمان رسیدن آمبولانس‌ها در شهر‌ها به محل ۵ دقیقه و در جاده‌ها ۱۰ دقیقه بوده است.

عباسی تعداد پایگاه‌های اورژانس فعال در طرح نوروزی را ۸۳ پایگاه اعلام کرد که از این تعداد ۲۲ پایگاه شهری و ۶۱ پایگاه جاده‌ای بوده و ۵۶۰ کاردان و کارشناس نیز در این طرح فعال بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.