سی ان ان :

اتهامات مطرح شده علیه ترامپ بسیار جدی است

شبکه تلویزیونی سی ان ان تصریح کرد اتهامات مطرح شده علیه ترامپ بسیار جدی است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا ديروز برای تفهیم اتهام در دادگاه بخش منتهن در نیویورک حاضر شد. ترامپ با واقعیت‌های جدیدی مواجه شد. سی و چهار اتهام بسیار جدی علیه ترامپ است. این اتهامات به شکل اتهام ارتکاب جرم است و نه اینکه به شکل اتهام ارتکاب بِزِه باشد. اتهامات بسیار جدی است.

به گزارش سی ان ان، دیوید چالیان، تحلیلگر سیاسی در اين خصوص گفت: بله، او (ترامپ) با واقعیت جدیدی مواجه شد. بی تردید، ديروز مثل روز حمله به ترامپ بود. البته همین اتفاقات از منظر دیگری قابل تامل است. هیچ اتفاق جدیدی رخ نداد.

وی افزود:​ براساس قوانین نیویورک، متهم باید در همه جلسات دادگاه حاضر باشد اعم از اینکه برای تفهیم اتهام باشد یا ارائه لایحه دفاعی و حتی قبل از شروع جلسات محاکمه نیز در جلسات مقدماتی باید حضور داشته باشد. جلسه ديروز دادگاه منتهن به گونه‌ای طراحی شده بود که متهمان بتوانند از دادگاه خارج شوند به این معنا که می‌بینیم که او (ترامپ) از دادگاه خارج شده است.

اين تحليلگر آمريکايی گفت: برای اتهاماتی که علیه ترامپ مطرح است، نمی‌توان وثیقه گذاشت. البته درباره ترامپ احتمال دارد  در همه جلسات دادگاه حاضر نشود و بجای او، وکلای او در این جلسات حاضر شوند. هیچ مسئله تعجب آور جدیدی مطرح نشد. در دو هفته گذشته، دونالد ترامپ و متحدانش، این روند را یک پیگرد سیاسی توصیف کرده اند.

رئيس جمهور سابق آمريکا ديروز در جلسه محاکمه در دادگاه منهتن حاضر شد و ضمن بازداشت و انگشت نگاری، در سی و چهار مورد تفيهم اتهام سپس آزاد شد و به محل اقامتش در فلوريدا بازگشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدامراد
۱۸:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
این قمار باز را باید هر چه زودتر ترور کرد که به دادگاه بعدی نرسه
آخرین اخبار