استقرار اکیپ رفت و روب در نواحی چهارگانه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای نظافت و رفت و روب معابر و خیابان‌های سطح شهر اکیپ‌ها در نواحی چهارگانه شهرکرد مستقر و خدمات‌رسانی انجام شد.

محمدرضا محمدیان معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدامات حوزه خدمات شهری ویژه ایام نوروز اظهارداشت: جمع‌آوری نخاله‌های اطراف و سطح شهر، پاکسازی داخل شهر و بر عملکرد پیمانکار رنگ آمیزی جداول سطح شهر، میادین و تقاطع‌ها به مساحت حدود ۳۵ هزار مترمربع نظارت لازم انجام شد.

وی افزود: در راستای زیباسازی چهره شهر نیز بنر‌های اضافی در سطح شهر جمع‌آوری و دیوار‌های شهر از پوستر و تبلیغات پاکسازی شدند.


بیشتر بخوانید


معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین تبلیغات غیرمجاز بر روی دیوار‌های شهری امحاء، تابلو‌های معابر شهری اصلاح و نصب و جداول و مبلمان شهری شست و شو شدند.

محمدیان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده، تخریب ساختمان‌های مخروبه و حادثه ساز و زیرسازی و شن‌ریزی نوروزگاه ورودی شهر در میدان قمربنی‌هاشم (ع) انجام شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های درون شهری، خاکبرداری ساختمان‌های موارد بحرانی در سطح شهر انجام شده است، گفت: ارائه خدمات به ستاد‌های اسکان مسافران، جمع‌آوری لاستیک‌ها و سرشاخه‌ها و ...، جداسازی فضا با نیوجرسی در نوروزگاه، جمع آوری زباله‌های شهری به طور متوسط روزانه به میزان ۱۸۰ تن و رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، پل‌ها و ... در سطح شهر نیز انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: شستشوی مخازن زباله در مرکز شهر، استقرار اکیپ رفت و روب در نواحی چهارگانه، پاکسازی شن و نمک‌های معابر شهری، جمع‌آوری پایه‌های خطرناک و تابلو‌های شهری، رفع آب گرفتگی‌های درون شهری، ترمیم جداول و بلوک فرش شهری، آماده سازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، ساخت محل استقرار مخازن در معابر اصلی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار