سرویس‌های بهداشتی در منطقه یک بازسازی و تعمیر شدند

مدیر منطقه یک شهرداری شهرکرد گفت: سرویس‌های بهداشتی در ۸ نقطه شهر در منطقه یک برای استفاده مسافران و شهروندان در ایام نوروز تعمیر و بازسازی شدند.

مسعود حبیبی با اشاره به اقدامات این شهرداری ویژه ایام نوروز اظهارداشت: پاکسازی، جمع‌آوری و بارگیری شن و نمک و نخاله‌های موجود در معابر اصلی، جمع‌آوری نخاله‌های موجود در زمین‌های رها شده و ساخت و نصب زیر مخازن زباله در سطح منطقه ازجمله اقدامات در حال انجام است.

وی با اشاره به ترمیم و لکه‌گیری ترانشه‌ها و چاله‌های واقع در معابر منطقه یک افزود: همچنین سرویس‌های بهداشتی پشت امامزاده دوخاتون، خیابان سعدی غربی جنب مسجد صاحب‌الزمان، ناحیه غرب روبروی مدرسه وحدت مهدیه، سرویس بهداشتی پارک‌ها ازجمله تهلیجان شمالی و جنوبی، پارک ملت و آبی جنگلی و سرویس بهداشتی مجتمع فن‌آوران تعمیر شد.


بیشتر بخوانید


مدیر منطقه یک شهرداری شهرکرد بیان کرد: رنگ‌آمیزی جداول و میادین ازجمله بلوارعشایر، میدان کوهرنگ، میدان امام حسین (ع)، بلوارشریعتی، میدان آیت‌الله دهکردی و آبنمای میادین سطح شهر در منطقه یک و نیوجرسی‌های کمربندی ۱۵ خرداد، جداول جایگاه سی ان جی امیر کبیر و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و پل هوایی عابر پپاده خیابان فردوسی جنوبی نیز انجام شد.

حبیبی ادامه داد: جمع‌آوری لاستی‌کهای فرسوده، اجرای حصارکشی اراضی شهرداری، اصلاح روشنایی بلوار‌ها و گل‌کاری میادین و بلوار‌های در حوزه کاری انجام شده است.

وی گفت: همچنین اجرای کانال، رفیوژ، جدول کاری و آبنما و روکش آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر که نیاز به اصلاح داشتند، انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار