آغاز عملیات گازرسانی به شهر نوک آباد تفتان

با حضور نماینده مسؤولان، کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به شهرنوک آباد شهرستان تفتان انجام شد.

 با حضور نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز، فرماندار، معتمدین سران طوایف، متنفذین، شورای اداری، روحانیون مدیرکل ورزش و جوانان در شهر نوک آباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به شهرستان تفتان شهر نوک آباد انجام شد.

فرماندار تفتان گفت: این پروژه توسط شرکت گاز استان فارس با احداث دو ایستگاه با ظرفیت ۱۰۰۰۰ متر مکعب بر ساعت CGS و احداث ۱۰۰۰۰متر مکعب بر ساعت TBS با اجرای۶۰۰۰۰ متر شبکه تغذیه و توزیع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

علیرضا شهنوازان افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی پیمانکار پروژه و پیگیری‌های مستمر سایر مسئولان مربوطه شاهد گازرسانی به مناطق محروم و استفاده مردم از این نعمت طبیعی و خدادادی باشیم و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

همچنین نماینده مردم خاش، تفتان و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: هزینه پروژه فوق تامین شده و از هشت کیلومتر قبل ازچاه احمد شروع و ۵۲ کیلومتر معادل ۶۰ کیلومتر لوله گذاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم صبوری مردم شهرستان تفتان و شهرنوک آباد را ستودنی دانست و اظهار داشت: از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد تا اینکه این پروژه ملی به سرانجام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار