با ورود دستگاه قضایی:

به مطالبات کارگران کارخانه مواد غذایی عنبرآباد رسیدگی شد

رییس دادگستری عنبرآباد با اشاره به رسیدگی به مشکلات کارگران کارخانه مواد غذایی در عنبرآباد از حمایت برای راه اندازی فازدوم کارخانه خبر داد.

ابوذر داوریان در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد غذایی در شهرک صنعتی عنبرآباد که با حضور دادستان شهرستان برگزار شد، گفت: با ورود دستگاه قضایی، رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارگران کارخانه در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با قول مساعد مدیران کارخانه موانع رفع شد. 

او افزود: موضوع راه اندازی فاز دوم این کارخانه نیز در ستاداقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح شده است و تاکنون چندین جلسه با مدیران کارخانه و مسئولان بانکی و اداره صمت برای حل مشکل نقدینگی و اختصاص تسهیلات بانکی به این کارخانه داشته ایم.

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد هدف از این بازدید را حمایت از تولید عنوان و بیان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمنان برای  بی ثبات کردن تولید ملی و کوچک شدن سفره مردم راه انداخته‌اند، حمایت قضایی از فعالان بخش اقتصادی و تولیدی از اهداف اساسی قوه قضاییه است.

او تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در دادگستری شهرستان عنبرآباد با تمام قدرت از تولیدات بومی در سطح شهرستان حمایت و پشتیبانی می کند.

این مقام قضایی یکی از مهم ترین ارکان بخش تولید را قشر زحمت کش کارگران برشمرد و افزود: ثبات در تولید موجب به کارگیری و ثبات شغلی افراد جامعه می شود و این مهم با حمایت از تولید به دست خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار