ثابت:

جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانشگاهی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور فارس، جهاد تبیین را از مهم‌ترین وظایف رؤسا و مسئولان دانشگاهی عنوان کرد.

حجت الاسلام حافظ ثابت در جلسه رؤسای مراکز و واحد‌های استان، حرکت انقلاب اسلامی با تمام تحریم‌ها و محدودیت‌ها را رو به رشد رو به رشد دانست و گفت: شکی نیست مردم با صبوری و بصیرت پای ارزش‌ها ایستاده‌اند و دستاورد خود را ازایستادگی دریافت خواهند کرد، این در حالی است که دشمن با تمام وجود درصدد ضربه زدن به انقلاب است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی می‌خواهد برای مردم دستاورد‌های اقتصادی و رفاهی نیز ایجاد کند، اما این حرکت بدون هزینه نیست، گفت: دشمنان با سنگ‌اندازی و ایجاد چالش هدف از بین بردن نقاط قوت را دنبال می‌کنند که اغتشاشات پاییز گذشته، مسمومیت‌های دانش‌آموزان، تلاش برای ترغیب نخبگان برای مهاجرت و مواردی از این دست را می‌توان از تلاش‌های ناکام دشمنان برای توقف مسیر انقلاب دانست.

ثابت، جهاد تبیین را از مهم‌ترین وظایف رؤسا و مسئولان دانشگاهی عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم اول آشنا باشیم و سپس مخاطبمان به ویژه قشر دانشجو و جوان را نسبت به توانمندی‌های کشور آگاه کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت: ضمن اینکه نقد منصفانه نباید مورد غفلت واقع شود، در مقطع فعلی تبیین دستاورد‌ها و امیدآفرینی مقدم بر سایر وظایف ما در کنار تلاش‌هایمان برای اداره امور باشد.

جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانشگاهی است

بنا بر این گزارش، در این جلسه که امسال برای نخستین بار به صورت حضوری برگزار شد، معاونت‌های اجرایی، آموزشی، رؤسای مراکز و واحد‌ها و مدیران گروه‌های علمی به بحث و بررسی دستاورد‌ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

در حاشیه این مراسم از زحمات سعید مظلومیان و ابراهیم اژدری در مدت تصدی معاونت آموزشی و پژوهشی و روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان فارس تکریم و سعید زحمتکش، نرگس عباسی و بهنام کشاورز به ترتیب به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت و مدیر روابط عمومی معارفه شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.