آغاز طرح کالابرگ الکترونیک در خراسان جنوبی

مردم خراسان جنوبی می‌توانند به فروشگاه‌های رفاه، افق کوروش و دیگر فروشگاه‌های مربوط مراجعه و ۱۰ قلم کالا را در طرح کالابرگ الکترونیک خریداری کنند.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: هم اکنون ۴۵۰ فروشگاه تا امروز برای اتصال به شبکه ملی اعتبار که مربوط به طرح کالابرگ الکترونیک است نام نویسی کرده اند که ۱۳۰ فروشگاه ثبت و باقی نیز طی امروز و فردا ثبت می‌شوند.

او با اشاره به اینکه در استان ۲۴۳ هزار خانوار یارانه بگیر اند افزود: مردم استان که مشمول دریافت یارانه هستند هم اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه، افق کوروش و دیگر فروشگاه‌های متصل به شبکه ملی اعتبار به وسیله هر کارت اعتباری‌ که به نام سرپرست خانوار است کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

اشرفی بیان کرد: ۱۰ کالای برنج، قند، روغن، شکر، شیر، پنیر، ماست، تخم مرغ، مرغ و ماکارونی کالا‌هایی است که مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: مردم می‌توانند به اندازه میزان یارانه دریافتی خود خرید داشته باشند و در زمان خرید، بخشی از مبلغ کالا از کارت یارانه کسر می‌شود و مابقی باید به صورت نقدی پرداخت شود.

او با اشاره به اینکه این طرح کاملا اختیاری و شرکت در آن اجباری نیست تصریح کرد: مردم می‌توانند هر نشان تجاری دلخواه کالا انتخاب نمایند و هیچ اجباری در خرید کالا‌ها با نشان تجاری خاصی نیست.

اشرفی گفت: افراد می‌توانند حتی یک ماه زود‌تر از واریز یارانه، از مبلغ یارانه خود برای خرید استفاده کنند.

برچسب ها: کالابرگ ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.