برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت و عرضه مستقیم کالا‌های اساسی از ۱۶ تا ۲۱ اسفند در استان خبر داد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان جنوبی برگزار می شود.

او افزود: این نمایشگاه با همکاری اتاق تعاون استان در زمینه عرضه کالا‌های اساسی و ضروری در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برپا می شود.

اشرفی با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید در استان ادامه داد: بعد از اعلام قیمت مصوب کشوری میوه، نسبت به توزیع آن در زمان مقرر اقدام خواهیم کرد و این نوع میوه‌ها با قیمت پایین‌تر از قیمت بازار عرضه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: در زمینه تأمین برنج نیز علاوه بر ۵۷۰ تن سهیمه قبلی، هزار و ۵۰۰ تن دیگر هم برای استان جذب شده و در مجموع در تأمین اقلام اساسی مشکلی نداریم و مردم نگران نباشند.


بیشتر بخوانید


او از تأمین هزار تن شکر تنظیم بازار برای استان خبر داد و بیان کرد: مرغ منجمد به صورت نامحدود با قیمت هر کیلوگرم ۴۴ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه در حال توزیع است.

اشرفی گفت: هم اکنون ۹۸ تن گوشت گوساله منجمد نیز در همه شهرستان‌ها در حال توزیع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی افزود: مقدمات اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در استان در حال فراهم شدن است و به این منظور ۴۰۰ فروشگاه در خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرده اند.

او با تأکید بر اینکه اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی پیش از این در استان‌های هرمزگان، قزوین، گیلان و مرکزی آغاز شده، تصریح کرد: این طرح که با هدف تقویت سلامت غذایی و حمایت از معیشت خانوار به اجرا درآمده به تدریج در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

اشرفی اظهار کرد: امکان خرید از تمامی فروشگاه‌های موجود برای مردم فراهم شده و همه فروشگاه‌ها می‌توانند در صورت تمایل برای عضویت اپلیکیشن "شما" (شبکه ملی اعتبار) را از سایت shoma.sfara.ir دانلود کرده و نسبت به ثبت‌نام از طریق پنل فروشنده اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال فتاحی
۱۹:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
تمام اخبارها درمورد خدمات رفاهی وهرگونه وام خرید کالا به بازنشستگان درایران بلوه ودروغی بیش نیست