حمایت ۳۵ هزار حامی در خراسان جنوبی از ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: ۳۵ هزار حامی در خراسان جنوبی از ۸ هزار و ۸۰۰ فرزند ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی افزود: در خراسان جنوبی ۳۵ هزار حامی حمایت‌های معنوی و مادی از ۸ هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و محسنین دارند.

او با اشاره به وجود ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی افزود: برای حفظ کرامت انسانی و گسترش خدمات مراکز نیکوکاری را راه اندازی کردیم که شناسایی افراد را انجام می‌دهند و در اسرع وقت خدمات را به افراد نیازمند ارائه می‌دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی بیان کرد: افزود: کمیته امداد با ۲۰۰ هزار مشترک صدقات و خیرین، بزرگترین شبکه نیکوکاری را در استان اختیار دارد.

لطفی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری افزود: جشن نیکوکاری با هدف ترویج سنت انفاق و نیکوکاری هرساله برگزار می‌شود و امسال با شعار هر روز عید دیگر است از ۱۴ تا ۲۱ اسفند در مدارس، میادین و مصلی‌های نماز جمعه شهر‌های استان برگزار می‌شود.
او به روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار هم استانی برای پرداخت کمک‌های خود می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه از طریق پرداخت به شماره کارت کمیته امداد امام خمینی (ره) ۸۸۹۰_۹۹۹۵_۹۹۱۸_۶۰۳۷ در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
لطفی به سنت حسنه ۱۴ شعبان روز برات در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: فرهنگ سازی‌های لازم برای هدایت بخشی نذورات شهروندان در این روز برای حمایت از نیازمندان ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.