وزیر راه و شهرسازی؛

۸۸۷ نقطه حادثه خیز جاده‌های کشور رفع خطر می‌شود

بذرپاش گفت: رفع خطر ۸۸۷ نقطه حادثه خیز جاده‌های کشور تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از ۳۵۰ طرح راهداری که به طور همزمان در ده استان کشور و در حاشیه افتتاح کنارگذر پل فردیس برگزار شد‌، گفت: ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در سراسر جاده‌های کشور شناسایی شده است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید تا پایان دولت خطر این نقاط را رفع کند.

او می‌گوید: تاکید دولت بر برنامه ریزی استانداران مبنی بر شناسایی نقاط حادثه خیز کشور و کاهش مخاطرات آن‌هاست.

بذرپاش گفت: علائم لازم برای کاهش خطرات جاده‌ای به سرعت نصب شود تا آسیب‌ سفرهای نوروزی به حداقل برسد.

او می‌گوید: تلاش ما این است با گسترش خدمات راهداری بتوانیم حوادث را به حداقل برسانیم تا جایی که اگر رانندگان نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را هم رعایت نکردند، خطراتی که با آن مواجه می‌شوند در ‌کمترین میزان قرار بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز ۳۵۰ طرح راهداری تقدیم مردم می‌شود که برای انجام آن‌ها حدود ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

او می‌گوید: اجرای برخی طرح‌ها منابع بیشتری می‌خواهد و به هزینه بیشتری نیاز دارد اما برخی از طرح‌ها با هزینه کمتری انجام می‌شود بنابراین باید در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ آغاز شوند.

بذرپاش گفت: وزارت راه و شهرسازی آمادگی اجرای هر طرحی که در حوزه راه و شهرسازی، نیاز البرز باشد را دارد و برای رفع مشکلات البرزنشینان و کاهش هزینه‌هایی که تردد‌ها برای آنان ایجاد می‌کند، تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.