کاهش مخاطرات جاده ای محور ماهدشت به اشتهارد

مدیرکل راهداری البرز گفت: در محور ماهدشت به اشتهارد در ۶ماه نخست سال گذشته ۲۶ فوتی داشتیم که با امکانات موجود با رفع مشکلات این آمار به ۹ نفر رسیده است.

 علی زندی فر مدیرکل راهداری البرز در محور ماهدشت به اشتهارد در ۶ماه نخست سال گذشته ۲۶ فوتی داشتیم که با امکانات موجود با رفع مشکلات این آمار به ۹ نفر رسیده این مورد در محور‌های مشکل ساز دیگر استان مانند محور سهلیه و چهارباغ هم صورت گرفته است.
 
او ادامه داد: برای محور‌های آتشگاه که یکی از محور‌های توریستی استان هم مطالعه انجام شده و در سال آینده ۱۴ کیلومتر اصلاح و بهسازی خواهد شد.
 
زندی فر گفت: البرز یکی از پرترددترین استان‌های کشور است به طوری که مسیر تهران کرج قزوین رکورددار کشور با ۴۰۰ هزار تردد در روز است. 
 
او گفت: یکی از مشکلات ما این است که در محور چالوس و آزادراه کرج قزوین انجام کار‌های عمرانی به سختی انجام می‌شود و به دلیل تردد بالا انجام کار‌های بهسازی با مشکل مواجه است. برای مثال جاده چالوس به تنهایی اندازه برخی از آزادراه‌های بزرگ کشور تردد دارد که همین انجام کار‌های علملیلتی را سخت کرده است.
 
او ادامه داد: در آزادراه کرج قزوین با اختلاف پرترددترین راه کشور است و در این مسیر ۵۱ مسیر دسترسی نیز وجود دارد که تردد وسایط نقلیه سنگین هم در این مسیر انجام می‌شود.
 
زندی فر افزود:امروز شاهد بهره برداری از زیرگذر شمالی پل فردیس هستیم و دو طرح دیگر نیز در حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس در حال انجام است که با انجام پروژه‌های که در دست است در محدوده پل فردیس تا ۸۵ درصد شاهد کاهش بار ترافیکی خواهیم بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.