درگیری میان نیرو‌های روسی و شبه نظامیان اوکراینی در استان مرزی روسیه

استاندار بریانسک روسیه اعلام کرد بر اثر گلوله باران یک خودرو توسط خرابکاران اوکراینی یک نفر کشته و یک کودک زخمی شد.

الکساندر بوگوماز، استاندار بریانسک روسیه اعلام کرد که بر اثر گلوله باران یک خودرو توسط خرابکاران اوکراینی در منطقه کلیموفسکی در این استان، یک نفر کشته و یک کودک زخمی شد.

به گزارش اسپوتنیک، او در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز گروهی از خرابکاران اوکراینی وارد روستای لیوبچانه در منطقه کلیموفسکی شد. خرابکاران به سمت یک خودروی در حال حرکت تیراندازی کردند. در نتیجه گلوله باران یک نفر از ساکنان کشته شد و یک کودک ده ساله زخمی شد. این کودک به بیمارستان منتقل شد، او کلیه کمک‌های لازم را دریافت می‌کند، و نیرو‌های مسلح روسیه تمام اقدامات لازم را برای از بین بردن گروه خرابکاران انجام می‌دهند.

حمله دیگری توسط نیرو‌های مسلح اوکراین به منطقه کلیموفسکی انجام شد. بر اثر سقوط پهپاد، یک ساختمان مسکونی در روستای سوشنی دچار حریق شد. خدمات عملیاتی و اورژانس در محل آغاز شده است.

روستای لوماکوفکا، منطقه شهرداری استارودوبسکی، در معرض آتش خمپاره قرار گرفت. این گلوله باران تلفات جانی نداشت، اما به دو خانوار خسارت مالی وارد شد. 

گزارش رسمی سازمان امنیت فدرال روسیه در مورد آنچه در استان بریانسک اتفاق می‌افتد می‌گوید: در منطقه مرزی کلیموفسکی در استان بریانسک، سازمان امنیت فدرال روسیه و نیرو‌های وابسته به وزارت دفاع فدراسیون روسیه در حال انجام اقداماتی برای نابودی ملی گرایان مسلح اوکراینی هستند که مرز‌های دولتی را نقض کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
در میدان جنگ شکست خوردن انتقام رو از مردم بی گناه می‌گیرند بی بته های ترسو
Czechia
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
اوکراینی = کودک کش
آخرین اخبار