عرضه گوشی جوانان شرکت Vivo با مشخصات ویژه

شرکت چینی ویوو قصد دارد گوشی جدیدی را برای جوانان عرضه کند که مشخصات ویژه دارد.

شرکت چینی ویوو قصد دارد از طریق iQOO، زیرمجموعه خود گوشی جدیدی را برای جوانان و طبقه متوسط عرضه کند که iQOO Z۷، ۵G نام دارد و انتظار می‌رود که این گوشی به زودی معرفی شود. مدیر عامل iQOO در هند در تیزر این گوشی شرکت کرد.

تیزر گوشی iQOO Z۷، ۵G تعدادی از مشخصات این گوشی و طراحی آن را فاش کرده است، به گونه‌ای که این گوشی دارای یک دوربین دوگانه در پشت خواهد بود و شبیه به طراحی گوشی Vivo T۱x خواهد بود.

مشخص نیست که آیا گوشی iQOO Z۷، ۵G به صورت سری عرضه می‌شود یا به صورت تک نسخه خواهد بود، زیرا برخی گزارش‌ها حاکی از عرضه iQOO Z۷، ۵G به صورت سری، شامل گوشی‌های iQOO Z۷، ۵G Pro و Z۷ Lite است.

iQOO Z۷، ۵G دارای یک دوربین دوگانه در پشت، با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند و یک دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه دارد.

iQOO Z۷، ۵G با صفحه نمایش LCD ۶.۵ اینچی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، با کیفی+FHD، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ به روزرسانی ۹۰ هرتز در ثانیه و حسگر اثر انگشت عرضه می‌شود.

این احتمال وجود دارد که گوشی iQOO Z۷، ۵G با پردازنده Dimensity ۹۲۰۰ مدیاتک کار کند و همچنین دارای باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع: صدی البلد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.