برگزاری مسابقات قرآن روستائیان و عشایر در همدان

رئیس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: مسابقات قرآن روستائیان و عشایر با رقابت ۵۰ شرکت کننده از ۶ استان از منطقه غرب کشور ۱۴ اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی علیجانی با اشاره به برگزاری بیست وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر افزود: مرحله منطقه‌ای این دور از مسابقات با رقابت ۵۰ شرکت کننده از ۶ استان از منطقه غرب کشور به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این مسابقات با حضور شرکت کنندگان از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، مرکزی و همدان در محل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش عقیدتی جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه این دور از مسابقات در ۸ رشته برگزار می‌شود، تاکید کرد: آقایان در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، قرائت، قرائت تقلیدی (مختص سنین ۹ تا ۱۸ سال) و اذان و بانوان در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء و ترتیل به رقابت می‌پردازند.

علیجانی افزود: در مرحله منطقه‌ای این مسابقات ۸ شرکت کننده همدانی ۵ آقا و ۳ خانم حضور دارند، آقایان در سالن اجتماعات امام علی (ع) و بانوان در سالن جلسات شهید پورش همدانی روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۴ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان خارج از استان در محل مدیریت جهاد کشاورزی از روز قبل اسکان داده می‌شوند، گفت: نفرات اول و دوم هر رشته به مرحله کشوری این دور از مسابقات که اواخر اسفندماه در استان گیلان برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.