درخشش ۱۰ همدانی در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

مدیر دارالقرآن بسیج همدان از درخشش ۱۰ نفر در مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد.

عباس ابراهیمی با اشاره به برگزاری اختتامیه بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و رشته ایده‌پردازی و بخش خانوادگی و گروهی برگزار شد.

او گفت: با بیان اینکه نفرات اول مرحله استانی هر رشته به سازمان معرفی شدند که در مرحله مجازی مورد ارزیابی قرار گرفتند، تأکید کرد: از این بین ۲۶ نفر به‌عنوان نفرات برتر از همدان به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در نهایت ۱۰ نفر از آن‌ها حائز رتبه برتر کشوری شدند.

مدیر دارالقرآن بسیج همدان با اشاره به اسامی منتخبان مرحله نهایی بیست‌ونهمین دوره مسابقات کشوری بسیج تصریح کرد: نرگس سهرابلو در رشته حفظ کل در رده سنی زیر ۱۴ سال حائز رتبه دوم و حجت‌الاسلام مصباحی‌پور در رشته صحیفه سجادیه حائز رتبه اول شدند.

ابراهیمی افزود: تیم «شهید صیاد» آقایان که اعضای آن شامل امیرعلی قره‌خانی، سهیل هاشمی و محمدحسین بابایی بودند حائز رتبه دوم در این بخش شدند. خانواده آقای خانی نیز در بخش خانوادگی حائز رتبه سوم شد که طبق قرار قبلی خانواده‌های برتر در این مرحله در شبکه قرآن نیز حضور پیدا خواهند کرد که این موضوع نیز گامی در جهت ترویج فرهنگ قرآن در بین خانواده‌ها خواهد بود.

او با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در تهران برگزار شد، گفت: مرحله حوزه‌ای، شهرستانی و پیش از استانی این دوره از مسابقات با حضور چهار هزار نفر و در ۲۸ رشته مختلف برگزار شد و در مرحله استانی مسابقات نیز ۹۰ نفر از نفرات برتر حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.