معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نجف آباد:

پس از جنگ ترکیبی جهانی، شاهد جنگ اقتصادی دشمنان هستیم

میراحمدی گفت: در ماه‌های اخیر دشمنان با همه ظرفیت‌های خود و زیر پا گذاشتن قواعد دیپلماسی به میدان آمدند؛ اکنون نیز شاهد جنگ اقتصادی دشمن با ملت ایران هستیم.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در آیین افتتاح پردیس سینمایی خارون نجف آباد گفت: در برابر مردم عالم، مومن، مجاهد و شریف شهرستان نجف آباد سر تعظیم به فرود می‌آورم؛ نجف‌آباد تنها شهرستانی است که به تنهایی یک لشکر را در دوران دفاع مقدس تجهیز، تامین و راهی جبهه‌ها و فرماندهان بزرگواری مانند شهید حاج احمد کاظمی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
او با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نام لشکر ۸ نجف برای رزمندگان اسلام امیدآفرین بود، افزود: به راستی که در جبهه‌های حق علیه باطل هر کجا که شهید حاج احمد کاظمی حضور پیدا می‌کرد برای دشمنان رعب آور و برای رزمندگان باعث دلگرمی بود.


میراحمدی اضافه کرد: نجف‌آباد شهدای دیگری هم دارد که روح جدیدی بر کالبد کشور ما دمیدند و شهید محسن حججی یکی از همین شهدای بزرگوار است که نامش برای جوانان به قله‌ای رفیع تبدیل شده است.


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با یادآوری اهداف دشمن از اغتشاشات اخیر گفت: در چند ماه گذشته شاهد جنگ ترکیبی جهانی علیه مردم کشورمان بودیم.


میراحمدی افزود: دشمنان ملت با همه ظرفیت‌های خود و زیر پا گذاشتن قواعد دیپلماسی به میدان آمدند، اما ملت ما با ولایت و بصیرت، دشمنان جهانی خود را شکست داد و جشن پیروزی را در ۲۲ بهمن به نمایش جهانیان گذاشت.
او ادامه داد:، اما دشمن پا پس نمی‌کشد و جنگ اقتصادی را علیه مردم ما رقم زده؛ البته به فضل و مدد الهی ملت و دولتِ متعلق به ملت ما، دشمن را شکست خواهند داد و با صبر، بردباری، تلاش و کوشش پیروز خواهند شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اظهار کرد: امروز جهاد اصلی کشور ما، خدمتگزاری و توسعه است. اگر در دوران دفاع مقدس شهید احمد کاظمی فرمانده جهاد بود امروز مدیران، مسئولان، استانداران، فرمانداران و شهرداران سردار این جهاد هستند.

بهره برداری از طرح‌های شاخص شهری و ۵۰ طرح محله محور شهرداری نجف آباد به ارزش ۸۷۰ میلیارد تومان و کلنگ زنی طرح‌های شهری نجف آباد به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از جمله برنامه‌های معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در سفر به نجف آباد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار