سردار نیلفروشان:

اروپایی‌ها از آمریکا بپرسند تقابل با سپاه چه هزینه‌ای دارد

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی باید از دوستان آمریکایی‌شان بپرسند که تقابل با سپاه چه هزینه‌ای داشته و دارد.

سردار عباس نیلفروشان در یادواره ۲۱۰ شهید هیئت بنی‌فاطمه(ع) اصفهان اظهار کرد: رهبر انقلاب می‌فرمایند که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از جهاد و شهادت نیست؛ هیئت بنی‌فاطمه میعادگاه مجاهدین بزرگی است که چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، چه مبارزه با گروهک‌های منافقین و مبارزه با تجزیه‌طلبی، و چه دوران هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشته‌اند و در عرصه‌های مختلف انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کشور کرده و از پیشگامان این عرصه‌ها بوده‌اند.

او افزود: این روزها برخی‌ها خود را به فراموشی زده‌اند و دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند، نسل جوان از گذشته خبر ندارند و ما نیز در راهنمایی و توجیه آنها قصور کرده‌ایم. استکبار جهانی در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار کنار فشار اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه سعی در تحریف انقلاب دارد و با کمک فضای مجازی و مزدوران داخلی تلاش می‌کند اذهان نسل جوان را با استفاده از تکنیک‌های جنگ شناختی و ادراکی دستکاری کند و جای حق و باطل را تغییر دهد.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: استکبار جهانی به‌دنبال اعتبارزدایی از انقلاب اسلامی است و به همین منظور رژیم منحوس پهلوی را تطهیر می‌کند و برای این منظور برنامه‌های زیادی دارد چون با این کار یکی از علل پیدایش انقلاب اسلامی را مخدوش می‌کند و ضرورت استمرار انقلاب اسلامی را زیر سؤال می‌برد.

سردار نیلفروشان یادآور شد: در زمان رژیم پهلوی بحرین با دخالت و سیاست‌بازی انگلیس و به‌سادگی از خاک ایران جدا شد، طی ۲۰۰ سال گذشته بخش‌های زیادی از خاک ایران را به‌اشکال مختلف بخشیدند و یا با عهدنامه‌ها و قراردادهای ننگین جدا کردند، اما نظام انقلاب اسلامی با وجود جنگ ۸ ساله، نگذاشت حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.


او با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان تمام امکانات‌شان را پای کار آوردند، قرارگاه‌های عملیاتی‌شان را در منطقه و آمریکا فعال و دائماً دستورالعمل‌های اغتشاش از این قرارگاه‌ها را صادر کردند.

معاون عملیاتی سپاه ادامه داد: دشمن برای به اغتشاش کشاندن کشور دلارهای زیادی را هزینه کرده و نفوذی‌های زیادی را که در طول سه دهه در ارکان مختلف نظام جاسازی کرده بود به میدان آورد که هویت آنها آشکار شده است.

سردار نیلفروشان با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال تجزیه کردستان و ایجاد شکاف قومی ـ مذهبی بود، گفت: پاسداران کشور با موشک‌های نقطه‌زن در منطقه اقلیم کردستان کانون فتنه را در هم کوبیدند. دشمن می‌دانست که انقلاب اسلامی ریشه‌دارتر از آن است که با باد کوچکی بلرزد اما به‌دنبال این بود که با بی‌ثبات کردن ایران، کشور را به‌سمت درگیری داخلی سوق دهد و تجربه سوریه را در ایران تکرار کند.

او با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر دشمن روی ذهن برخی از جوانان ما کار کرده بود و چون می‌خواستیم فرزندان‌مان را پس بگیریم، با مماشات برخورد کردیم، اضافه کرد: اگر می‌خواستیم مثل آنها برخورد کنیم، این جریانات خیلی زودتر از آنچه که فکر کنید جمع می‌شد، در اغتشاشات اخیر با قمه و قداره سر می‌بریدند اما به ما می‌گفتند دیکتاتور، کشیدن چادر از سر زن‌ مسلمان با کدام‌یک از اصول دموکراسی هم‌خوانی دارد؟

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: عفو پدرانه رهبر انقلاب نقطه اوج عطوفت، مهربانی و اخلاق اسلامی را به دنیا نشان داد

سردار نیلفروشان گفت: در اغتشاشات اخیر برخی از کشورهای اروپایی نقش‌آفرینی داشتند و برخی از کوتوله‌های سیاسی در پارلمان اروپا دست به کار خطرناکی زدند و قصد داشتند سپاه پاسداران را در لیست به‌اصلاح تروریستی خودشان قرار دهند‌.
او با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل مردم جوشیده است، خاطرنشان کرد: این کوتوله‌ها باید بدانند و اگر نمی‌دانند بهتر است از دوستان آمریکایی‌شان بپرسند که تقابل با سپاه پاسداران چه هزینه‌ای داشته و دارد، از ژنرال مکنزی بخواهید که بگوید زمانی که هواپیمای متجاوزش که از مرزهای هوایی ایران در منطقه خلیج فارس عبور می‌کرد، چگونه به‌وسیله سپر دفاعی مدافعان انقلاب اسلامی ساقط شد.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از نظامیان مستقر در پایگاه عین‌الاسد بخواهید توضیح دهند که با چند فروند از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن فرزندان انقلاب اسلامی چه‌جهنمی برایشان ایجاد شد و پیامدهای آن چه بود، سپاه قلب فتنه را در منطقه غرب آسیا در هم کوبید و هیمنه پوشالی استکبار را فرو ریخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار