در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر؛

بهنام بانی روی صحنه رفت

بهنام بانی نخستین اجرای پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را عصر سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ روی صحنه برد.

«بهنام بانی» نخستین اجرای پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ را عصر سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد.

بهنام بانی اجرای خود را با خوانندگی «اخمات رو وا کن» روی صحنه آغاز کرد. او سپس از دلتنگی خود برای اجرا در سالن کنسرت گفت. این خواننده موسیقی پاپ همچنین با ابراز همدردی با زلزله‌زدگان خوی، ترکیه و سوریه از افراد حاضر در سالن خواست تا به احترام جان باختگان این حوادث ۳۰ ثانیه ایستاده سکوت کنند.

«بَسَمه»، «توقع ندارم»، «خوابت رو دیدم» و «صد سال» قطعاتی بودند که بانی در ادامه اجرای خود در میان طرفدارانش خوانندگی کرد.

او «وای دل بی قرارم»، «رفتی»، «فقط برو» و «دوتا دل عاشق» را برای ادامه کار انتخاب کرد.

بانی در ادامه اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر سی و هشتم قطعه «زخم‌کاری» را به صورت همزمان خوانندگی و با ساز پیانو تکنوازی کرد. «این عشقه»، «بارون» و «ماه عسل» نیز قطعاتی بودند که اجرای آن‌ها با استقبال افراد حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی مواجه شد.

این خواننده پاپ کار خود را با اجرای ریمیکس از قطعات «همه دنیام»، «عاشقم کرده»، «چه بخوای چه نخوای» را ادامه داد که مورد استقبال شدید طرفدارن خود قرار گرفت و آن‌ها این قطعات را با همراه با خواننده محبوب خود هم‌خوانی کردند.

بانی در بخش پایانی اجرای خود در پنجمین شب سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پس از خوانندگی «هنوز دوستت دارم» و «خوشحالم»، برای نخستین بار «کجای این شهری» را که جدیدترین قطعه منتشر شده از اوست، در جمع طرفداران خود روی صحنه اجرا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
خیلی هم عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
کسی که کنسرت میره و آیفون 60 میلیونی توی جیبشه و میلیونی پول میده وی پی ان قوی میخره تا از پیامرسان ایرانی استفاده نکنه دغدغه اش نه مشکل معیشتیه نه مردم بلکه مشکل روحی روانی داره و نونش و پولشو و درامدش توی بد کردن حال مردمه این تجارتشه وگرنه از تحریم کنندگان ایران که عامل رنج های این مردم هستند حمایت نمیکردند و به دستوراتشون گوش نمیدادن! این ملت امید و انگیزه و راه درست نیاز دارن وسط این جنگ اقتصادی نه لباس مشکی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
پول بلیط کنسرت دارین؟؟ آخه تا دیروز همه داشتن برای گوشت گریه میکردن. بلیط کنسرت ارزونه! گوشت گرونه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
سلام.
کلی میگم
ای کاش موسیقی ها محتوای سالم تری داشتن و به جای صداهای هیجان آور که هیجان لحظه ای زیاد به مخاطب میدن بیشتر محتوای عمیق و سالم و آهنگ های آرام تری استفاده میکردن.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
چقدر افتضاح اصلا نفس نداره بخونه
شما اصلا اجرای زنده نکن
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۳:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
خیلی کولاک کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
خیلی چاق شده نفس نداره......
البته من زیاد اهل موسیقی نیستم شاید خوب هست،تقریبا نظرم در مورد همه شون همینه،شعر نامناسب و یه چیزهایی همینطور بهم بباف میخونن....
دوستان که موسیقی گوش میدن حتما یه چیزی دیدن که بلیط خریدن رفتن!!!!!
آخرین اخبار