تاکید بر تمرکز ادارات در طارم

بخشدار طارم سفلی گفت: این بخش با توجه به موقعیت استراتژیکی که در استان دارد با محرومیت مواجه است.

حسنی بخشدار طارم سفلی در جلسه شورای اداری بخش طارم گفت: پراکندگی ادارات در نقاط مختلف طارم کار را برای دستگاه‌های اجرایی و مردم سخت کرده است و تا متمرکز نشوند مشکلات همچنان باقی است.

وی افزود: در این بخش جای دادگاه عمومی خالی بود که با افتتاح آن دستگاه قضا هم در منطقه استقرار پیدا کرد.

رئیس شورای بخش طارم هم با اشاره به افتتاح دادگاه عمومی بخش طارم گفت: حقوق عامه در طارم به درستی اجرا نمی‌شد و امید است با افتتاح این دادگاه بخشی از حقوق مردم احیا شود.

قاسمی تبار افزود: کنترل اراذل، اختلافات خانوادگی بر اثر نبود اسناد ملکی، سرقت، تصرفات غیر قانونی در اراضی ملی از مهم‌ترین ناهنجاری‌های منطقه است که باید برای رفع آن‌ها تلاش کرد.

شهردار سیردان هم با گلایه از انتقال بخشداری از سیردان از بخشدار خواست حضور بیشتری در این بخش داشته باشد.

کشاورز افزود: مرکز بخش طارم از دستگاه‌های اجرایی فقط اسم آن‌ها را یدک می‌کشد در عمل حضور کارکنان در ادارات بسیار کم است.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری هم گفت: طارم از بخش‌های کم برخوردار کشور است دستگاه‌ها باید در مرکز بخش مستقر تا جمعیت ۲۵ هزار نفری آن تثبیت شود.

غریب افزود: کمبود امکانات باعث خالی شدن روستا‌ها می‌شود و این موضوع امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد

وی تاکید کرد: مردم بیش از ۶۰ سال است در حوزه اراضی مشکل دارند که باید با ورود دستگاه قضا حل شود.

سرهنگ خدایی رئیس پلیس شهرستان قزوین هم گفت: باید کارکنان دستگاه قضایی در کنار نیروی انتظامی به صورت دائم در طارم سفلی حضور داشته باشند.

وی افزود: عمده مشکلات منطقه بحث مواد مخدر، حادثه جاده‌ای و مشکلات مربوط به زمین است که باید برای رفع آن اقدام شود.

غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد هم گفت: در حوزه مدیریت زمین و املاک باید زیرساخت آن در منطقه فراهم شود که در صورت تحقق کارشناسان برای صدور اسناد املاک در این منطقه مستقر می‌شوند.

منصوری معاون بهره وری آب منطقه‌ای هم گفت: با توجه به طول مسیر تا مرکز استان و مخاطرات جاده اگر ساختمان در اختیار شرکت آب منطقه‌ای قرار گیرد بهتر به مشکلات این منطقه رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری هم گفت: در این بخش ۲۵ هزار نفر ساکن هستند از این در دو منطقه کوهگیر و سیردان دادگاه افتتاح کردیم تا محرومیت قضایی در این منطقه برطرف شود.

شعبانی تاکید کرد: دادگاه هیچ وقت در این بخش تعطیل نمی‌شود و محل آن هم از مرکز بخش و کوهگیر تغییر نخواهد کرد

وی افزود: دستگاه قضا از جریانات سیاسی دور است و تنها به مصلحت عامه مردم عمل خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.