پنتاگون بودجه سقط جنین نظامیان را تأمین می‌کند

پنتاگون فاش کرد به تمام نیرو‌هایی که نیاز به سقط جنین در خارج از یک ایالت دارند، ۳ هفته مرخصی با حقوق و هزینه سفر داده می‌شود.

پرسنل نظامی آمریکا به تازگی یک امتیاز جدید مبنی بر مرخصی و هزینه‌های سقط جنین دریافت کرده‌اند. وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) فاش کرده است که به تمام نیرو‌هایی که نیاز به سقط جنین در خارج از ایالت دارند، ۳ هفته مرخصی با حقوق و هزینه سفر می‌دهد.

به گزارش راشاتودی، این اقدام پنتاگون از این موضوع ناشی شده که پرسنل نظامی راهی برای انتخاب محل خدمت خود ندارند و ممکن است در ایالتی خدمت کنند که در این ایالت‌ها سقط جنین غیرقانونی شمرده شده است.

این به ترس از «فرماندهانی که فساد اخلاقی دارند» منجر شده است. فساد اخلاقی در فرماندهان نیاز به اثبات بارداری یا تلاش برای جلوگیری از خاتمه بارداری دارد.

یکی از مقامات وزارت دفاع گفت: «این مزیت جدید یک تضمین بلندمدت است و این اطمینان را می‌دهد که ما قادر به استخدام، حفظ و حفظ آمادگی نیروی بسیار واجد شرایط باشیم. همچنین این اقدام احتمالاً هزینه‌های پنتاگون به منظور "کمک هزینه افراد تحت تکفل" برای پرسنل را کاهش می‌دهد.»

خرید و فروش زنان برای اهداف جنسی در آمریکا به ویژه در نیویورک و ایالت‌های همجوار به قدری افزایش یافته که اهالی رسانه در این کشور در ماه‌های اخیر در مورد تبدیل شدن این معضل به پدیده‌ای رایج در جامعه آمریکایی و تبعات آن هشدار داده‌اند.

طبق اسناد و مدارک موجود قاچاق انسان پس از قاچاق اسلحه و مواد مخدر سومین تجارت غیرقانونی در جهان است که بخش عمده آن در آمریکا صورت می‌پذیرد. بنابر اعلام رسمی سازمان‌های حقوق بشر سالانه بیش از ۳۲ میلیارد دلار توسط باند‌های جنایتکار قاچاق انسان پول شویی می‌شود و عده‌ای در آمریکا تنها از همین طریق درآمد‌های میلیاردی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
هیج کجای دنیا عاری از مشکلات و نقص نیست، ایران هم مهمینطور.
فقط داستان اینجاست که مشکلاتی که ما باهاش گریبانگیر هستیم از خیلی کشورای دیگه که هیچ ادعایی ندارن بیشتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
آیا واقعا در آمریکا اروپا قانون معنی مفهوم دارد
آخرین اخبار