عزیزی: متاسفانه سرمربی تیم ملی را سیاسیون انتخاب می کنند/ مگر می خواهید آپولو هوا کنید!

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم جای تاسف دارد که سرمربی تیم ملی فوتبال را سیاسیون برمی گزینند که هیچ تخصصی در فوتبال ندارند.

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال درباره بازی خیریه بین تیم منتخب ۹۸ با تیم هنرمندان  اظهار کرد: واقعیتش این است که با همکاری تیم هنرمندان و محمد آقایی یک بازی خیرخواهانه برای زلزله  زدگان خوی برگزار شد و یک عده دوستان آمدند و پولی جمع شد تا کمک‌های غیر نقدی از جمله پتو و ملزومات دیگر تهیه شود. بازیکنان جام جهانی  ۹۸ هر وقت به آن‌ها زنگ می‌زنیم پای کار هستند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم یک اتفاق خوبی رخ بدهد و در حد زلزله زدگان خوی کمکی شود.

عزیزی درباره گمانه زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال  و اینکه به نظرش گزینه ایرانی یا خارجی برای تیم ملی انتخاب کنند، گفت: نظر ما زیاد مهم نیست.  برگزیدن سرمربی تیم ملی انتخابی سیاسی بوده است. متاسفانه همیشه سرمربی تیم ملی را سیاسیون انتخاب می‌کردند و به نظرم جای تاسف است که سرمربی فوتبال را سیاسیون برمی گزینند در حالی که هیچ تخصصی از فوتبال ندارند. اکنون به همین حالت است و انتخاب سرمربی تیم ملی حالت سیاسی است تا بحث فوتبالی و برای این قضیه اظهار تاسف می‌کنم.

پیشکسوت فوتبال گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال امروز و فردا می‌کنند. به هر حال می‌خواهید سرمربی تیم ملی فوتبال را  انتخاب کنید، نمی‌خواهید آپولو هوا کنید. یکی را معرفی کنید، اگر خودتان به نتیجه می‌رسید. به نظرم خودشان به نتیجه نمی‌رسند و کسانی دیگر تصمیم می‌گیرند به همین علت هم زمان می‌برد.

او درباره اینکه اگر سرمربی تیم ملی به صورت فوتبالی انتخاب شود مربی ایرانی خوب است یا خارجی، گفت: نظرات ما مهم نیست. یک عده آدم‌هایی در فوتبال تصمیم می‌گیرند که هیچ چیز از این رشته ورزشی نمی‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
بشین سرجات بچه پررو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
مگه شماها تخصصی در سیاست دارید که همیشه اظهار نظر میکنید
آخرین اخبار