جلالی: از مربیان داخلی برای تیم ملی فوتبال بهره ببریم

کارشناس فوتبال گفت: نزدیک به ۲۰ سال رویکردی به مربیان خودمان نداشتیم و اکنون باید از به آن‌ها اطمینان کنیم.

مجید جلالی کارشناس فوتبال درباره بهترین گزینه سرمربیگری برای تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم در این مقطع زمانی چه عیبی دارد تا به مربیان خودمان اطمینان کنیم. نزدیک ۲۰ سال رویکردی به مربیان خودمان نداشتیم و علی دایی، امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی گزینه‌های خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال هستند.

او ادامه داد: البته انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال باید با مطالعه انجام شود و کارشناسان مختلف از جنبه‌های مختلف این مسئله را بررسی کنند. اگر می‌خواهیم صاحب ایده و برنامه برای آینده باشیم باید سرمربی را  براساس اجرای برنامه‌ها انتخاب کنیم.

جلالی درباره اینکه به نظر می‌رسد مهدی تاج به کمیته فنی اعتقادی ندارد، گفت: در هر صورت کسانی که در فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرند تجربه دارند و آن‌ها باید ازافراد متخصص مشورت بگیرند.

کارشناس فوتبال درباره انتخاب مربیان خارجی را برای تیم ملی فوتبال چطور می‌بیند، بیان کرد: ما ۱۰ سال کی روش و ۵ سال هم برانکو را در تیم ملی داشتیم که خدمات زیادی به فوتبال ما کردند و هر چیزی که داشتند عرضه کردند و اکنون زمانش که از مربیان داخلی بهره ببریم.

او درباره اینکه قلعه نویی و دایی هم قبلا سرمربی تیم ملی بودند و نتوانستند موثر باشند، گفت: بله، آن موقعی که این ۲ نفر را برای هدایت تیم ملی انتخاب کردند صاحب تجربه نبودند، اما اکنون باتجربه‌تر شدند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار