روند خروج کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) با شتاب ادامه یابد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: موضوع خروج کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) همواره باید مطابق با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته با شتاب ادامه یابد.

صادق جعفری چگنی در جریان سفر علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)  گفت: موضوع خروج کالا‌های اساسی از بنادر موضوع با اهمیتی است که در این رابطه انتظار می‌رود تا دستگاه‌های متولی، همکاری‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

او می‌گوید:  نظارت‌های دستگاه قضایی در رابطه با خروج کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) به صورت مستمر صورت می‌گیرد تا از بروز مشکلات احتمالی در زمینه تأمین کالای اساسی کشور پیشگیری شود.

دادستان مرکز استان خوزستان ادامه داد: امروز نیز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور، برای بهبود شرایط خروج کالا‌های اساسی و حمل آن‌ها به نقاط مختلف کشور، تصمیمات و مصوبات خوبی صادر شد.

به گفته آقای جعفری چگنی، دستگاه قضایی در استان همواره در چارچوب قوانین و مقررات، رفع موانع در مسیر فعالیت‌های اقتصادی را مورد توجه قرار دارد.

او  با اشاره به حمایت‌های قضایی در زمینه راه اندازی و تکمیل زنجیره ارزش تولید و همچنین ایجاد صنایع تبدیلی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مجتمع بندری امام خمینی (ره) ایجاد شده است، در این زمینه اگر اختلاف و یا موضوعاتی قضایی نیز به وجود بیاید، دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد که روند تولید دچار آسیب گردد.

دادستان مرکز استان خوزستان افزود: در قالب حقوق عامه، رعایت مسائل زیست محیطی و پدافند غیرعامل، مجموعه‌های دادستانی با صنایع همکاری و همراهی‌های لازم را خواهند داشت.

 علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان روز چهارشنبه در رأس هیأتی از مقامات قضایی و مدیران اجرایی دستگاه‌های اجرایی همکار، ضمن بحث و بررسی موانع خروج کالا‌های اساسی و تعیین تکلیف کالا‌های متروکه، از تأسیسات، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مجتمع بندری امام خمینی (ره) بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.