افزایش یک میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعبی مصرف گاز در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در شبانه روز گذشته با شدت گرفتن برودت هوا مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه قبل یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب افزایش یافت.

رحیم سلیمانی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف کردند.

وی با تاکید بر لزوم مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، از هم استانی ها خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی و دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در ادارات و ۱۸ تا ۲۱ درجه را در منازل رعایت کنند.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی تا آخر هفته جاری همچنان هوای سردی در استان حاکم است، یادآور شد: زنجان در مسیر گازرسانی به شمال کشور است و صرفه جویی در مصرف این انرژی موجب بهره مندی همه مشترکان و پیشگیری از اعمال محدودیت و قطعی جریان گاز دیگر هموطنان می شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۳۸۵ هزار مشترک گاز دارد، اظهار کرد: مشترکین گاز می‌توانند در صورت افت فشار گاز، قطعی و نشت گاز، انفجار، آتش سوزی، گازگرفتگی یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ و ۱۵۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و پاسخگوی مطالبات و رفع مشکل مربوط باشند.

برچسب ها: هواشناسی ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.