توزیع روزانه ۸۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ جوابگوی نیاز اهواز نیست

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: توزیع روزانه ۸۰۰ هزار لیتر جوابگوی نیاز اهواز نیست و فقط ۶۰ درصد نیاز را تامین می‌کند.

ابراهیم الباجی گفت: پس از گذشت ۱۰ ماه از توقف توزیع بنزین یورو ۴ در اهواز، توزیع روزانه ۸۰۰ هزار لیتر از این نوع سوخت از روز‌های قبل آغاز شده است. 

به گفته او بنزین یورو ۴ با اولویت جایگاه‌های سوخت در هسته مرکزی کلانشهر اهواز توزیع می‌شود، این میزان کافی نیست و فقط ۶۰ درصد نیاز را تامین می‌کند.

الباجی گفت: ۴۰ درصد نیاز از بنزین معمولی تامین می‌شود، نیاز روزانه کلانشهر اهواز به بنزین یورو ۴ یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین است که باید تامین شود.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان می‌گوید: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و قول‌های داده شده در صورتیکه به وسیله کشتی بنزین یورو ۴ از بندرعباس به بندر امام خمینی حمل شود، احتمالا کل نیاز کلانشهر اهواز به این نوع سوخت تامین خواهد شد.

به گفته الباجی؛ بنزین یورو ۴ در حال حاضر فقط در هسته مرکزی شهر توزیع می‌شود و جایگاه‌های سوخت فعال در سایر مناطق فقط بنزین معمولی دارند.

این مقام مسئول در خصوص توزیع بنزین سوپر گفت: در حال حاضر هیچ سهمیه‌ای برای بنزین سوپر در کلانشهر اهواز و استان خوزستان در نظر گرفته نشده و از این رو بنزین سوپر برای توزیع وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
شرکت نفت و شرکت گاز و فولادها و پتروشیمی‌ها و صنایع بزرگ و کلی علاوه بر داشتن نیروگاه‌های پاک بادی و خورشیدی میباید برای نوسازی ناوگان شهری و دوگانه سوز کردن خودروها و کمک به خرید خودروهای برقی و گازی کمک یار شهرداری‌ها باشند