سپرده گذاری دو میلیارد تومانی یک خیر در قزوین

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین گفت: با مشارکت یک نیکوکار، دو میلیارد تومان در این صندوق برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان سپرده گذاری شد .

 ابراهیم صحرایی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین گفت: با مشارکت یک نیکوکار، دو میلیارد تومان در این صندوق برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان سپرده گذاری شد که این صندوق براساس طرح هم افزایی به همین میزان به این سپرده اضافه می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این صندوق به نیازمندان و محرومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند، ولی با توجه به محدودیت‌های اعتباری، با اجرای طرح تشویقی به افراد حقیقی و حقوقی که در این صندوق سپرده گذاری می‌کنند، هم افزایی صورت گرفته و وام قرض الحسنه به افرادی که آن‌ها معرفی کنند، پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین اضافه کرد: این صندوق که دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی است افتخار دارد در راستای مساعدت به نیازمندان جامعه با همراهی و هم افزایی با خیرین، نیکوکاران، موسسات خیریه و قرض الحسنه، مساجدو حسینیه‌ها با تخصیص هم افزایی به سپرده‌هایی که برای رفع مشکلات نیازمندان سپرده گذاری می‌شود، در قالب طرح‌های مختلف مساعدت‌های خود را ارائه می‌کند.

وی افزود: با عنایت به صبغه و سابقه خیر و احسانی که در جامعه ما وجود دارد از خیران و نیکوکاران دعوت می‌شود تا با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین، برای رفع مشکلات نیازمندان این استان مشارکت و مساعی داشته باشند.

صحرایی خاطرنشان کرد: سپرده گذاران ضمن برخورداری از اجر معنوی و هم افزایی به میزان سپرده انجام شده، ما را در ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه یاری می‌کنند تا با ارائه کمک‌های شایسته در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای رفع مشکلات مردم اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه اعطایی این صندوق تا ۱۰ میلیون تومان فاقد کارمزد بوده و به هیچ کدام از تسهیلات پرداختی سودی تعلق نمی‌گیرد و تمامی این تسهیلات با هزینه صندوق بیمه می‌شود.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین توضیح داد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای تشویق سپرده گذاران حقیقی و حقوقی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان ۲۵ درصد و تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان ۵۰ درصد و برای سپرده‌های تا ۵۰۰ میلیون تومان ۷۵ درصد و برای مبالغ بالاتر ۱۰۰ درصد هم افزایی را به عنوان سیاست تشویقی ترویج فرهنگ قرض الحسنه اِعمال می‌کند.

وی گفت: البته این طرح تشویقی برای موسسات خیریه، قرض الحسنه، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری به همان میزان سپرده گذاری شده، ۱۰۰ درصد هم افزایی صورت خواهد گرفت.

صحرایی اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست تشویقی طرح قرض الحسنه یکی سپرده گذاران با حضور در صندوق و افزایش سپرده خود به دو میلیارد تومان، اقدام کرد که به همین میزان نیز برای سپرده وی هم افزایی صورت گرفته و از این محل براساس معرفی صاحب حساب، افراد تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

وی یادآورشد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت آمادگی دارد تا رویکرد فرهنگ سازی قرض الحسنه را با سایر افراد حقیقی و حقوقی استمرار داده و از محل سپرده و هم افزایی صورت گرفته، به افراد معر فی شده از سوی صاحب حساب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار