خاکسپاری قربانیان بی هویت زلزله ترکیه در گور‌های جمعی

ترکیه صد‌ها جنازه‌ای که هویت آن‌ها نامشخص است را با انجام سریع تشریفات شرعی در گوری جمعی دفن کرد.

بالا بودن شمار تلفات ناشی از زمین لرزه اخیر در استان هاتای در ترکیه باعث شده صد‌ها جان باخته‌ای که هنوز هویت آن‌ها مشخص نشده است، در گور دسته جمعی به خاک سپرده شوند.

مسئولان محلی نیرو‌های داوطلب و ارتش در استان هاتای در ترکیه تلاش می‌کنند هر چه سریعتر جنازه جان باختگان زمین لرزه اخیر را به خاک سپارند.

در این میان صد‌ها جنازه‌ای که هویت آن‌ها نامشخص است با انجام سریع تشریفات شرعی در گوری که به صورت کانالی طولانی و با لودر حفر شده است در کنار همدیگر و با فاصله‌ای اندک به خاک سپرده می‌شوند و به نظر می‌رسد تنها مشخصه‌ای که در سنگ قبر این افراد به کار رفته باشد شماره‌ای است که روی این سنگ نگاشته شده است.

خانواده‌ها به صورت مجزا و در گروه‌های چند نفری به عزاداری برای عزیزان به خاک سپرده خود مشغول هستند و در همین حال، جنازه‌هایی دیگر که از زیر آوار بیرون آورده می‌شوند، از راه می‌رسند و باید برای خواندن نماز و انجام تشریفات خاکسپاری بار دیگر اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
خدا همه بندگانش روبیامرزه و ببخشه
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۹:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
خداوندرحمت کندوصبرواجربه بازماندگانشان عطاکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
خداوند به هیچ کشوری ابن بلا را نازل نکند کار ار تشریفات گدشته فوت شدگان به شماره نمی آیند خدایا این بلا‌را از بنی آدم دور کن وکشور مان را مصون از هر بلابی‌قرار بده هموطنان عزیزمان را همیشه شاد وسالم وسرحال قرار بده وهمیشه شادی وسلامتی آنها راببینم وهیچگاه غم در چشمانشان نباشد به حق پیعمبر خاتم ص امین
Turkey
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
اقلا برا شناسایی نمونه دی ان ا باید وردارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
وردارن؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار