دعوت نمایندگان گلستان در مجلس برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی از مردم همیشه در صحنه استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنند.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز ۲۲ بهمن روز تجلی میثاق ملت با امامشان است و اگرچه دشمنان تلاش می‌کنند روحیه یاس و ناامیدی ایجاد کنند، اما بدانند این ملت راهش راه سردار دل‌ها است.

سنگدوینی دیگر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این باره گفت: من از مردم استان گلستان برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم این ۲۲ بهمن را متفاوت‌تر از سایر ۲۲ بهمن‌ها بینند.

او افزود: مردم ما هوشیار هستند و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک راهپیمایی باشکوه را رقم می‌زنند.

نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تجلی یک ایران قوی در نگاه جهانیان خواهد بود و در این روز مردم با مشت‌های گره کرده بر دهان آمریکا و اتحادیه اروپا که برای کشورمان نسخه پیچی می‌کنند خواهند زد.

او افزود: مردم با حضور گسترده خود به دشمن نشان خواهند داد تحریم‌های اقتصادی تاثیری در اراده مردم ایران ندارد.

ایری نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در راستای مقاومت و پایداری نظام و جهت مقابله با استکبار جهانی از همه مردم دعوت می‌کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با حضور و مشارکت حداکثری خود وفاداری به نظام و انقلاب را ثابت خواهیم کرد.

کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲ بهمن امسال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور گسترده خود در راهپیمایی جشن خواهیم گرفت.

آریان پور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال برای چهل و چهارمین بار بیعت خود را با امام امت، رهبر معظم انقلاب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.