تظاهرات سودانی‌ها در مخالفت با عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها

مردم سودان در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به سودان و تصمیم دولت این کشور به عادی‌سازی روابط با این رژیم تظاهرات کردند.

مردم سودان امروز یکشنبه تظاهراتی را در شهر خارطوم، پایتخت این کشور در اعتراض به سفر ایلی کوهین، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور و تصمیم دولت این کشور به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تظاهرکنندگان با سردادن شعار‌هایی هرگونه صلح و مذاکره با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت دانستند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پلاکارد‌هایی با شعار فلسطین فروشی نیست، الاقصی باور و عقیده است، خارطوم به قدس خیانت نمی‌کند و حکام خیانت‌کار نماینده ما نیستند در دست داشتند. این تظاهرات به دعوت ائتلاف سودانی‌های ضد عادی‌سازی روابط که فوریه ۲۰۲۰ رسما فعالیت خود را آغاز کرد، برگزار شد.

احزاب و جریان‌های سیاسی سودانی ضمن محکومیت تصمیم دولت برای عادی‌سازی رسمی روابط با تل آویو، تاکید کردند که به حمایت از ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن ادامه می‌دهند و با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت خواهند کرد.

وزارت امور خارجه سودان در جریان سفر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به خارطوم اعلام کرد که بر سر پیشروی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی توافق شده است. ایلی کوهین، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در سودان گفت که توافق صلح با سودان پس از انتقال قدرت در این کشور امضا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
دمشون گرم کہ این اسقاطیل وحشی شناختن
سران سودان کہ انگار خواب تشریف دارن میخوان دست در دست جنایتکاران بزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
این معترضات اغتشاش گرند و باید مجازات شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
باعث و بانی تمامی جنگهای بین ملتها و مردم در طول تاریخ همین صیهونیست های خون آشام هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام ،

عمر بشیر چه شد ،
اوایل می گفتند آدم خیلی خوبی است ؟

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام ،

خدا شما را حفظ کند ،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار