هیئت علمای فلسطین:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایت علیه ملت فلسطین است

هیئت علمای فلسطین با صدور بیانیه‌ای در محکومیت سفر مقام صهیونیست به سودان اعلام کرد عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، جنایت علیه ملت فلسطین است.

هیئت علمای فلسطین سفر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به سودان و دیدار او با رئیس شواری حاکمیتی این کشور را محکوم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، هیئت علمای فلسطین با صدور بیانیه‌ای در محکومیت این سفر اعلام کرد عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین است.

این هیئت از شورای حاکمیتی سودان خواست از عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صرف نظر کند چرا که این اقدام فقط در راستای منافع این رژیم است و با منافع راهبردی سودان تناقض دارد.

در این بیانیه آمده است: سازشکاران در توهم هستند و خود را گول می‌زنند و تصور می‌کنند با عادی سازی روابط می‌توانند از خود محافظت می‌کنند؛ این در حالی است که اوهام آن‌ها زمانی بر باد خواهد رفت که پشیمانی سودی نخواهد داشت.

هیئت علمای فلسطین تأکید کرد: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با افتخار اعلام کرد از سفر به پایتخت کشوری باز می‌گردد که در آن سه ”نه“ به اسرائیل گفته شد و او اکنون با دریافت سه "بله" بازمی گردد.

اشاره وزیر صهیونیست به نشست اتحادیه عرب در خارطوم در سال ۱۹۶۷ و پس از جنگ شش روزه میان تل آویو و کشور‌های عربی است که در آن سه ”نه“ به اسرائیل گفته شد: نه به صلح با اسرائیل؛ نه به مذاکره با اسرائیل؛ نه به رسمیت شناختن اسرائیل.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار