تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت تا پایان بهمن‌ماه

مهلت ثبت‌نام در سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه شهرکرد تا پایان بهمن‌ماه امسال تمدید شد.

فاطمه اسیوند دبیر کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه شهرکرد گفت: ثبت‌نام دانشجویان علاقمند به شرکت در رشته‌های مختلف سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهرکرد تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و زمینه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن کریم و سیره معصومین (ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها است.

اسیوند اضافه کرد: این مسابقات در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و کارآفریتی قرآنی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در مجموع، ۴۰ رشته ذیل جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ها تعریف شده است که از جمله می‌توان به رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ از پنج جزء تا کل، اذان، مداحی، تواشیح و هم‌خوانی قرآن، حفظ و مفاهیم احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با سیره معصومین (ع)، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و احکام اشاره کرد.

اسیوند اظهار داشت: پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی ایرانی، مقاله‌نویسی، نقد کتاب تلخیص کتاب، تولید نرم‌افزار و اپلیکشن، کانال‌های مجازی، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تذهیب، معرق و منبت، فیلم کوتاه و طراحی پوستر، معارف صحیفه سجادیه حفظ فراز‌های صحیفه سجادیه، دعاخوانی، معارف نهج‌البلاغه، حفظ فراز‌های نهج‌البلاغه و ایده شو یا ایده‌پردازی نوآفرینی قرآنی از دیگر رشته‌های جشنواره هستند.

وی گفت: دانشجویان علاقمند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای اینترنتی سی‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به آدرس http://quran ۳۷.dmsrt.ir/ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار