اردنی‌ها اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشورشان را خواستار شدند

مجمع ملی حمایت از مقاومت و میهن در اردن در دفاع از فلسطین، خواستار اخراج سفیر تل آویو و لغو توافق‌های مشترک شدند.

مجمع ملی حمایت از مقاومت و میهن در اردن، در دفاع از اردن و فلسطین و رد سیاست‌های افراطی رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت و رد عادی سازی روابط با اسرائیل، تجمع اعتراض آمیز برگزار کرد و اخراج سفیر تل آویو و لغو همه توافق‌ها با رژیم اشغالگر را خواستار شد.

به گزارش المیادین، اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی رو به افزایش است و به خشم اردنی‌ها دامن می‌زند. اردنی‌ها به دعوت مجمع ملی حمایت از مقاومت و محافظت از میهن در اینجا نزدیک سفارت اسرائیل جمع شدند تا تاکید کنند اردن و فلسطین، ملتی واحد هستند.

عبدالله ابو شوک، عضو این مجمع گفت: پیام ما رد همه طرح‌های عادی سازی با رژیم غاصب صهیونیستی و پیام دوم ما حمایت از مقاومت مسلحانه فلسطین علیه اشغالگران است و همچنین پیام دیگر ما به دولت اردن برای لغو همه توافق‌ها با این دشمن غاصب است که خیرخواه این کشور و امت اسلامی و عربی نیست.

ضاهر عمرو، عضو دیگری از مجمع مذکور گفت: تا زمانی که دشمن صهیونیستی حتی در یک وجب از خاک فلسطین حضور دارد، امت عربی و امت اسلامی وجود نخواهد داشت مگر اینکه به اشغالگری این دشمن در تمام اراضی فلسطینی و اراضی عربی و اسلامی پایان داده شود.

بر اساس اصل مقابله به مثل، اردنی‌ها از دولت خود، پاسخ به اسرائیل را که به هیچ معاهده یا توافقی پایبند نیست و تنها زبان زور را می‌فهمد، خواستار شدند.

وائل السقا، معاون دبیرکل حزب جبهه اقدام اسلامی اردن در خصوص این درخواست گفت: ما اخراج سفیر را خواستاریم و عادی سازی باید فورا متوقف شود و باید موضع گیری کرد و از برگه‌هایی که اردن در اختیار دارد استفاده کرد.

عبدالمجید دندیس، عضو دفتر سیاسی حزب وحدت مردمی اردن که در این تجمع اعتراضی حضور داشت، گفت: باید موضعی سیاسی و حمایت آشکار از گزینه مقاومت و حمایت از مقاومت در رویارویی با این کابینه فاشیست وجود داشته باشد که همه توافق‌ها و حتی توافق‌هایی را که با اردن و برخی کشور‌های عربی امضا کرده است نادیده می‌گیرد.

شرکت کنندگان در این تجمع، پارچه نوشته‌های متعددی در دست داشتند که مخالفت با اسکان فلسطینی‌ها در خارج و رد کشور جایگزین، در صدر آن قرار دارد و هشدار دادند که طمع ورزی‌های رژیم صهیونیستی از فلسطین آغاز شده است و به اردن می‌رسد و در نهایت کل کشور‌های عربی را دربر می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۸:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
بی جا کردن انان به پسر عموهای عبرانی خود حسادت می کنند لذا از روی حسادت به خود جرات دادن چنین غلطی کنند امان از دست ادم های حسود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
دولت ها با ظالمین عادی سازی میکنن ولی ملت ها تو دهن اسقاطیل میزنن
افتخار می کنم که ایران آرمان فلسطین رو همیشه مد نظر داشت و الان داریم یک به یک ملت ها رو می‌بینیم که به پا خواستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا و رژیم صیهونیستی دشمن ملتها هستند و دوستدار هیچ انسانی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
همین 19 نفری که تو عکس هستن رو میگید اردنی ها؟
آخرین اخبار