محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های کردستان

رئیس پلیس راه کردستان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در کلیه محور‌های ارتباطی استان به علت بارش برف ممنوع است.

سرهنگ عیسی گوهری اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در ۲۴ ساعت گذشته موجب لغزنده شدن کلیه محور‌های مواصلاتی کردستان شده است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه تردد تریلر‌های کشنده در کلیه محور‌های مواصلاتی استان به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی محور‌ها مستقر شده و از ورود خودرو‌های مشمول ممنوعیت در جهت سلامت شهروندان به این محور‌ها جلوگیری می‌کنند.

او گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران کماکان در بیشتر نقاط این استان ادامه دارد و توصیه می‌شود رانندگان به هیچ عنوان محور‌های استان کردستان را تا قطع بارش‌ها برای سفر انتخاب نکرده و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی راهی سفر نشوند.

گوهری با اشاره به بارش باران و برف در کلیه محور‌های مواصلاتی، تاکید کرد: در این شرایط رانندگان می‌بایست حداقل سرعت را در نظر بگیرند و از گردش‌های بی مورد و ناگهانی که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می‌شود، پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.