همایش بزرگ شهدای مدافع سلامت، بهداری و مقاومت برگزار شد

همایش بزرگ شهدای مدافع سلامت، بهداری و مقاومت با حضور خانواده‌های معزز شهدا و هزاران نفر از خادمین و ایثارگران سلامت برگزار شد.

در همایش بزرگ شهدای مدافع سلامت، بهداری و مقاومت  سلیمان حیدری رئیس بسیج جامعه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتبی در ذیل مکتب امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) بوده و برای همه ما الگو و حجت است و باید برای شکوفایی این مکتب و آلگو قرار گرفتن آن توسط جوانان تلاش کنیم.

وی افزود: شهید سلیمانی مجموعه عقاید و کردار‌ها و شاخصه‌هایی را تشکیل می‌داد که تا الان ۲۵ شاخصه از ایشان ذکر شده که قابل تقلید و بازسازی برای نسل جدید است.

حیدری خاطرنشان کرد: شجاع، رئوف و با تدبیر بودن، با اخلاص و برای خدا کار کردن، دوری از دیده شدن و توکل بالا به خدواند و ناامید نشدن از جمله شاخصه‌هایی هستند که در شهید سلیمانی متجلی بود.

وی گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های متنوعی از طرف شهرداری تهران در چند روز متوالی با اقشار مختلف برگزار شده که در همایش امروز گروه‌های شاغل در نظام سلامت حضور دارند.

گفتنی است، در حاشیه این دیدار از تعدادی از خادمین و ایثارگران حوزه سلامت در دفاع مقدس، جبهه مقاومت و دفاع از مردم در برابر کرونا تقدیر و تشکر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار