امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان + تصاویر

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کردستان از امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

 پیام جلالی با بیان اینکه با شروع بارش برف و کولاک شدید ، طی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی کردستان به ۱۵۷ نفر در شهرستان‌های استان اسکان اضطراری داده شده است، اظهار داشت: با تلاش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در مدت زمان ذکر شده به بیش از۶۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی صورت گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر در شهرستان قروه به یک مادر باردار خدمات امدادی لازم ارائه شد  و به نیرو‌های فوریت پزشکی جهت انتقال و انجام اقدامات درمانی تحویل داده شد .

او افزود: در طی ۲۴ ساعت گذشته با بارش برف به ۴ تصادف در محور‌های مواصلاتی امدادرسانی لازم صورت گرفت.

جلالی یادآور شد: افزون بر ۵۰ تیم عملیاتی و ۲۵۰ نفر روز، از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهر‌های مختلف استان جهت امدادرسانی به مردم در فصل زمستان و در بارش برف و کولاک آماده می‌باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کردستان خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر با اطلاع کامل از وضعیت محور‌های مواصلاتی و همراه داشتن تجهیزات متناسب با آن محور‌ها سفر کنند و در صورت نامناسب بودن هوا و شرایط جوی، از انجام سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

او گفت: هنگام رانندگی و عبور از مناطق برفگیر نیز حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و همچنین در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

گفتنی است؛ ۱۳ پایگاه امداد و نجات ثابت، ۴ پست موقت و ده تیم پشتیبان همچون گذشته در تمامی محور‌های مواصلاتی این استان، آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند. ضمن اینکه ۱۷ دستگاه آمبولانس و ۱۲ ستگاه خودروی نجات در سطح استان تکمیل کننده خدمت رسانی عوامل این جمعیت در طرح امداد و نجات زمستانه خواهد بود.

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.