مربی و قایقران بابلسری در اردوی تیم ملی

مربی و قایقران بابلسری به پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام دعوت شدند.

دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام الف با حضور ایمان پورعزیز به عنوان مربی و محمدنبی رضایی به عنوان قایقران در رشته کانو کانادایی از امروز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه در دریاچه آزادی تهران آغاز می‌شود.

پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان و مواد کانو و کایاک از امروز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و پنجم بهمن ماه به پایان می‌رسد.

پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار مربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان، مجتبی تاج‌محمدی و مصطفوی روانشناسان اعضای کادر فنی تیم ملی آب‌های آرام کشورمان هستند.

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور از گیلان و هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان در بخش کایاک بانوان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک آقایان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی آقایان نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار