از سوی سه هزار حامی؛

حمایت یک هزار و ۱۸۷ فرزند ایتام و محسنین در اسدآباد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد گفت: یک هزار و ۱۸۷ فرزند معنوی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

فاطمه محرابی، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد افزود: ایتام فرزندانی هستند که متأسفانه پدر خود را به دلایل گوناگون از دست داده و از نعمت پدر محرم هستند.

وی درباره فرزندان محسنین بیان کرد: فرزندانی هستند که پدر دارند، اما پدر به دلایلی از قبیل بیمار خاص بودن مانند سرطان، دیالیزه، MS یا کار افتاد بودن پدر و مطلقه بودن مادر تحت حمایت این نهاد هستند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین بحث حمایتی از فرزندان محسنین در این شهرستان انجام می‌شود، تصریح کرد: این فرزندان دارای سرپرست بیمار بوده و هزینه‌های درمانی، زندگی این خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است.

محرابی با بیان اینکه بیشترین حامیان این فرزندان خارج از شهرستان و اغلب در تهران سکونت دارند، گفت: بیشترین مساعدت‌ها از سوی این حامیان است و با کمک تعدادی از همین حامیان در سال گذشته پنج باب ساختمان ویژه خانواده‌های ایتام ساخته شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان اسدآباد گفت: یک هزار و ۱۸۷ فرزند معنوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسدآباد است، از این تعداد ۳۵۷ نفر فرزندان یتیم و ۸۳۰ نفر فرزندان محسنین هستند که قریب به سه هزار حامی از این فرزندان معنوی حمایت می‌کنند.

محرابی در ادامه از حامیان شهرستان که سال‌های گذشته در حمایت از فرزندان معنوی شرکت داشتند تشکر کرد و گفت: این حمایت رشد چشمگیری داشته از این بین حامیان بیش از ۶۰۰ نفر فرهنگی و آموزش و پرورشی هستند.

او با بیان اینکه فرزندان معنوی این اداره دارای کارت بانکی به نام خودشان هستند و واریزی حامیان گرامی مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود، گفت: حامیان می‌توانند از طریق سایت ckram.emdad.ir مبالغ واریزی خود را به حساب فرزندان معنوی ملاحظه کنند. خیرین می‌توانند با حداقل ماهیانه ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان حامی یک فرزند معنوی باشند تا در کنار هم بودن چندین حامی بتوان گره‌ای از مشکلات این فرزندان را باز کرد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان اسدآباد گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به‌صورت حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد واقع در بلوار ۲۲ بهمن رو به روی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) مراجعه کنند یا با شماره ۳۳۱۳۹۴۰۹-۰۸۱ و یا ۰۹۱۸۹۰۹۰۴۸۵ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.