اجرای ۳ طرح حمایتی ویژه مددجویان استان همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ماه رمضان امسال، با یاد ۸ هزار شهید استان و اجرای سه طرح ویژه، زمینه مشارکت خیران برای کمک به نیازمندان فراهم می‌شود.

محمدرسول شیخی زاده گفت: این موضوع که یاری رساندن به نیازمندان دغدغه اصلی این نهاد حمایتی است و طرح اکرام ایتام و محسنین، مفتاح الجنه و اطعام نیازمندان سه طرحی است که زمینه کمک به نیازمندان فراهم می‌شود.

او گفت:  ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت و این هفته به نام هفته اکرام ایتام و محسنین ناگذاری شده  و نیکوکاران می‌توانند حمایت از کودکان یتیم و فرزندان نیازمندان را بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران و مردم خیر برای مشارکت در این طرح می‌توانند با قبول حمایت از یک یا چند کودک یتیم و محسنین نیازمند، به‌صورت ماهیانه مبالغی در حد توان خود به‌حساب این کودکان واریز کنند.

شیخی زاده از دیگر برنامه‌های ویژه این ماه را کمک به نیازمندان، طرح مفتاح الجنه و دیدار با خانواده‌های تحت حمایت است و این طرح باهدف رفع نیاز‌های اساسی نیازمندان با فراهم‌سازی زمینه حضور مسئولان و خیران در منازل خانوار‌های نیازمند و دیدار چهره به چهره با آنان ضمن اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی مشکلات مددجویان نیز بررسی و پیگیری می‌شود.

او گفت: مردم نیکوکار وخیران می‌توانند با دو روش توزیع غذای گرم و اهداء جیره خشک در این طرح مشارکت و به نیازمندان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: دفاتر این نهاد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد آماده دریافت و جمع آوری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال هستند و با شماره گیری کد #۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ از مهمترین درگاه‌های الکترونیکی کمک به نیازمندان استان در ماه رمضان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.