آمادگی ۱۳۰ مرکز جامع سلامت برای تزریق واکسن کووید ۱۹

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه نسبت به انتشار سویه‌های جدید کرونا هشدار داد و گفت : تمام ۱۳۰ مرکز جامع سلامت در استان واکسن کووید را تزریق می‌کنند لذا مردم هرچه سریعتر نسبت به تزریق دُز یادآور اقدام کنند.

ابراهیم شکیبا رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه تعداد مراکز جامع سلامت در شهرستان کرمانشاه را ۶۷ مرکز اعلام کرد و گفت : پیک جدید کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است و تا قبل از اینکه وارد کشور شود حتما باید نسبت به تزریق دُز یادآور اقدام کرد.

وی با اعلام اینکه افراد سالمی که یک سال از تزریق واکسن آن‌ها می‌گذرد باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، گفت: کسانی هم که بیماری زمینه‌ای دارند اگر ۶ ماه از تزریق واکسن آن‌ها می‌گذرد حتما برای دریافت دُز یادآور به مراکز معرفی شده مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از وجود واکسن‌های سینوفارم و انواع واکسن‌های ایرانی در مراکز تزریق واکسن خبر داد و تصریح کرد: کسانی که که قبلا واکسن آسترازنکا تزریق کرده اند می‌توانند از واکسن‌های موجود استفاده کنند.

شکیبا با توصیه مجدد در خصوص لزوم تزریق واکسن کرونا در این مقطع زمانی، گفت: در کنار این، باید رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی همچون زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هم در دستور کار قرار گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار