آمریکا بخشی از ناوگان اف-۳۵ خود را زمین‌گیر می‌کند

در ادامه سقوط یکی از هواپیما‌های جنگی اف-۳۵ در تگزاس، ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی استفاده از این ناوگان را تا ارزیابی‌های جدی متوقف کردند.

ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی بخشی از ناوگان اف-۳۵ خود را در واکنش به سقوط یکی از هواپیما‌های جنگی از این دست، زمین‌گیر کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر برنامه مشترک اف-۳۵ پنتاگون در بیانیه‌ای خطاب به رسانه‌های آمریکایی اعلام کرد که برخی اف-۳۵‌های پرخطر تا ژانویه برای اطمینان از ایمنی زمین‌گیر شده اند.

در همین حال، تحقیقات در مورد حادثه سقوط یکی از هواپیما‌های این خانواده در ۱۵ دسامبر ادامه دارد. رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این حادثه این هفته اعلام کرد که یازده فروند هواپیمای سفارشی نوع F-۳۵A خود را زمین‌گیر کرده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی می‌گوید هواپیما‌های جنگی اف-۳۵‌ای که در اختیار دارد ممکن است نقص‌های مشابه هواپیمایی را داشته باشد که در تگزاس آمریکا سقوط کرد.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث سقوط این هواپیمای جنگی آمریکایی در پایگاه ذخیره مشترک ایستگاه هوایی نیروی دریایی در تگزاس شده است. هواپیمایی که سقوط کرد کاملاً نو بود و هنوز به ارتش تحویل داده نشده بود. گفته می‌شود خلبان در حال آزمایش هواپیما قبل از تحویل به ارتش بوده تا از عملکرد موثر آن مطمئن شود.

تاکنون بیش از ۸۲۰ فروند F-۳۵ به ارتش آمریکا و کشور‌های متحد آن در سراسر جهان تحویل داده شده است. بیش از هفت سال پس از استقرار این هواپیما‌ها در ارتش کشورها، اف-۳۵ همچنان از طیف وسیعی از مشکلات رنج می‌برد، از هزینه‌های بیش از حد گرفته تا کمبود قطعات و مشکلات برجسته در طراحی هواپیما.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۰۸ دی ۱۴۰۱
جنسش از هزاران لایه نازک گرافنه چون گرافن عین آینه یه طرفه است و امواج رو کمتر منعکس میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۷ دی ۱۴۰۱
این نشان میدهد که آنها چقدر در کار خود دقیق و جدی و ایمن کار هستند . مثله خودرو سازان ما نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۴ ۰۷ دی ۱۴۰۱
ماله کشی تا این حد والا نوبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۱
آمریکا رو به افول است.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر جنایتکار
آخرین اخبار