گرامیداشت «شهدای پیروزی» در مدارس عراق

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت سرادر سلیمانی و ابو مهدی المهندس، مراسم ویژه‌ای در تمامی مدارس عراق در گرامیداشت یاد شهدا برگزار خواهد شد.

 وزارت آموزش عراق از برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در سوم ژانویه به دست آمریکا در مسیر فرودگاه بغداد، در مدارس این کشور همزمان با سالروز شهادت آن‌ها و همراهانشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری عراق، وزارت آموزش عراق در بخشنامه‌ای اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت سرادر سلیمانی و ابو مهدی المهندس، مراسم ویژه‌ای در تمامی مدارس این کشور به همین مناسبت برگزار می‌شود.

در بخشنامه وزارت آموزش عراق در این باره آمده است: در سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی که خون پاکشان در خاک عراق جاری شد و تمامی حیله‌های داعش و توطئه‌های دشمن علیه کشور را خنثی کردند، دانش آموزان و کادر آموزشی روز پنجشنبه (۵ ژانویه ۲۰۲۳) پس از برگزاری مراسم برافراشتن پرچم عراق برای شادی روح این فرماندهان، شهدای عراق و الحشد الشعبی چند لحظه سکوت کرده و سپس سوره فاتحه قرائت می‌کنند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیرو‌های مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دیماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ترور شدند و به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار