تجلیل از نقش شهید سلیمانی در آزاد سازی حلب

در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد آزادی حلب در سوریه،‌از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر شد.

قبایل و عشایر عربی استان حلب در ششمین سالگرد آزادسازی حلب، نقش شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نیرو‌های سپاه پاسداران را در حمایت از ارتش عربی سوریه برای بیرون راندن تروریست‌ها از این منطقه ستودند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، قبایل و عشایر عربی استان حلب در شمال سوریه، ششمین سالگرد آزادسازی شهر حلب از دست تروریست‌ها و برقراری دوباره امنیت در این منطقه را گرامی داشتند. به همین مناسبت، جشن و مراسم مردمی در محله «المرجه» در شرق حلب برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراسم، تلاش‌های گسترده و فداکاری‌های گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ارتش و سوریه و مردم این استان را ستودند. 

عمر الحسن المرعی از شخصیت‌های قبیله البکاره در شهر حلب در این مراسم گفت: «طبعا این پیروزی ناشی از اقدامات ارتش عربی سوریه، نیرو‌های متحد و دوست سوریه، برادرانمان در سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان، دیگر گروه‌ها و نیرو‌های تیپ امام باقر (ع) بود. روز بیرون راندن تروریست‌ها از این شهر روز بزرگی بود و باید در این روز شهدای محور مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای ارتش عربی سوریه و نیرو‌های متحد را به یاد بیاوریم.»

 حسن شهید از شخصیت‌های عشیره العساسنه نیز گفت: «عشایر و قبایل استان حلب در اینجا حضور یافتند تا سالگرد آزادسازی حلب را گرامی بداریم و از روح شهدای بیگناهمان کمک بخواهیم؛ کسانی که اگر فداکاری هایشان نبود، این پیروزی محقق نشده بود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار