پیشتازی آمریکا در شمار مبتلایان و قربانیان کرونا

آمریکا همچنان از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در صدر کشورهای جهان قرار دارد.

طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۶۱ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۷۱۳ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۵۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

در ژاپن ۱۴۹ هزار و ۶۶۵ مورد جدید ابتلا و ۳۰۶ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۵۵ هزار و ۳۲۵ نفر رسیده است.
در روسیه روز گذشته ۶ هزار و ۵۹۵ مورد ابتلای جدید و ۵۲ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۳ هزار و ۳۸۳ مورد رسید.

در هنگ کنگ دیروز ۲۱ هزار و ۲۵۵ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۵۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۱ هزار و ۴۶۲ مورد رسید.

در برزیل روز گذشته ۸ هزار و ۳۹۱ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۴۸ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۶۹۲ هزار و ۹۳۴ نفر رسیده است.

در کره جنوبی دیروز ۵۸ هزار و ۴۴۸ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۴۶ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۳۱ هزار و ۷۹۰ مورد رسید.

در شیلی دیروز ۳ هزار و ۹۰۲ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۷ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۳ هزار و ۳۹ مورد رسید.

در تایوان دیروز ۱۷ هزار و ۷۲۸ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۴ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۵ هزار و ۹۹ مورد رسید.

در فیلیپین دیروز ۶۶۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۱ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۵ هزار و ۲۳۶ مورد رسید.

در اندونزی دیروز ۵۳۸ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۳ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۶۰ هزار و ۵۳۷ مورد رسید.

آمریکا نیز هنوز از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۲ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۹۵ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۱۶ هزار ۸۴ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۴ هزار ۶۹۶ مورد جدید به شمار بیماران و ۲ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار