دستگاه هوشمندی که به تربیت کودکان کمک می‌کند

دیوار تعاملی شبیه یک اسپیکر هوشمند اما حجیم است که روی دیوار نصب می‌شود.

هدف دیوار تعاملی حل برخی از مشکلاتی است که والدین در هنگام تربیت فرزندان کوچک خود با آن مواجه هستند. طراحی و ایده این دستگاه از طراحی‌های روی دیوار الهام گرفته شده است که احتمالاً والدین تجربه کرده اند.

دیوار تعاملی شبیه یک اسپیکر هوشمند به نظر می‌رسد، اما حجیم است و روی دیوار نصب می‌شود. به جای نوشتن و نقاشی روی دیوار، بچه‌ها می‌توانند با سطح دستگاه تعامل داشته باشند و از برخی از فعالیت‌های تعاملی موجود در مفهوم آن لذت ببرند.

صفحه‌نمایش پارچه‌ای نرم به کودکان این امکان را می‌دهد که در حین نقاشی، نوشتن، لمس کردن و تعامل با کودکان دیگری که از همان دستگاه استفاده می‌کنند، با "صفحه نمایش" ارتباط برقرار کنند. چراغ‌های ال‌ای‌دی موجود در زیر سطح آن، انگشتان کودک را در حین نقاشی کردن دنبال می‌کنند. 

این مفهوم همچنین به این نکته توجه می‌کند که کودکان خیلی سریع رشد می‌کنند. دارای سنسور تشخیص قد است که با توجه به قد کودک با استفاده از دستگاه تنظیم می‌شود که مفهومی بسیار جالب است و طراحی آن به اندازه کافی ساده است که بتوان روی دیوار تعبیه کرد.

 به گفته متخصصان، داشتن چنین چیزی می‌تواند به دور نگه داشتن کودکان برای مدتی از صفحه نمایش و همچنین تعامل با سایر کاربران کمک کند.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.