نجاتگران کردستان ارتقای درجه می گیرند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از برگزاری آزمون ارتقای درجه با حضور ۲۹۰ نفر از نجاتگران کردستان خبر داد.

دکتر پیام جلالی با اشاره به بررسی بیش از سیصد پرونده امدادی در کمیته استانی ارتقای درجه گفت: آزمون ارتقاء و اعطای درجه نجاتگران جمعیت هلال احمر در دو بخش آقایان و خانم‌ها در شعب تابعه استان در آذرماه سال جاری برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اهداف برگزاری این آزمون اظهار داشت: هدف از برگزاری این آزمون بالا بردن توان و مهارت نجاتگران و امدادگران بوده و اعطاء و ارتقاء درجه نجاتگران با افزایش توان امدادی آنان و آمادگی جسمانی ممکن است و این امر فقط با تمرین حاصل می‌شود و ایجاد رقابت سالم با تقویت روحیه مشارکت و کارگروهی در بین امدادگران و نجاتگران، جهت رسیدن به مقاطع و درجات بالاتر از اهداف اعطا و ارتقای درجه است.

او در بازدید از روند برگزاری آزمون ارتقاء درجه نجاتگران افزود: هر امدادگر و نجاتگر برای ارتقای درجه و حضور در پایگاه‌های جاده‌ای باید آموزش‌های تخصصی را کسب نماید که بتوانند برای پاسخگوئی به حوادث در شرایط سخت حضور یابند.

جلالی در ادامه بیان داشت: آزمون در شعب تابعه در دو بخش آمادگی جسمانی و مهارتی تحت نظر مربیان و ناظران امداد و نجات برگزار شد که بعد از کسب نمره قبولی احکام درجه نجاتگری به داوطلبان اعطا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.